file Waarom dan? Fuck vaccinatie! ?

23 aug 2021 16:52 #1

Inloggen

23 aug 2021 19:03 #2
Precies

Inloggen

23 aug 2021 20:32 #3
Ons is altijd verteld dat vroeger miljoenen mensen werden geofferd... Aan de goden...
Maar is dat wel zo? Misschien hebben die mensen zichzelf opgeofferd!
Om een beschaving weer zuiver te krijgen... Het collectieve bewustzijn als het ware te RE-SETTEN!!
Waarschijnlijk is het weer de hoogste tijd voor de Re-set, Verschil is alleen dat nu de hele wereldbevolking erbij betrokken is en angst voor de dood heeft.... En als er geen vrijwilligers zijn... dan moet je toch iets verzinnen... vandaar deze afval race...
Anders is er helemaal niets logisch voor deze hele situatie!
van: 2ton

Inloggen

23 aug 2021 22:37 #4
Met het vaccin, je neelt het, word na X maand besmet en hebt nog een schijntje van de oorspronkelijke bescherming.
En inderdaad, je beschermt niemand.
symptomen, neem ivermectine, ik las onlangs en studie.
Testgroep, 80 personen.
40 met Ivermectine, en 40 met placebo.
Net ivermectine minder personen met symptomen, 5 ziekenhuisopnames waarvan 1 met Ivermectine.
deze kon na 1 dag het ziekenhuis verlaten, gemiddeld is een ziekenhuisopname 3 dagen, en deze medicatie neem je bij symptomen.µonmiddelijk de volle werking ipv snel zoeken naar een boostershot die pas na 14 dagen werkt.
dan ben je al genezen, of dood in de meeste gevallen.
van: 2ton

Inloggen

04 sept 2021 10:15 #5
Ik ben vandaag opgestaan met een theorietje, want het vaccin, daarvan was beloofd dat het voor immuniteit zou zorgen.
de beleidsmakers (de meeste ervan) hebben dit geslikt en zitten nu met de gebakken peren.
De gevaccineerden durven bijna niet buiten komen maar om natuurlijke besmetting/immuniteit te bereiken moet je worden blootgesteld.
Het dilemma, hoe krijg je een stokstaartje buiten.
Heb net mijn theorietje gepost in een ander topic

detheorist...n-gelijk#921

Inloggen

Mods: RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers