file Rusland wou Donbass niet, Oekraïne wou Donbass niet

02 apr 2022 14:36 #1
Na jaren schieten is de regio verwoest en niemand wou dit terug opbouwen.
Nu is er aandacht voor, en nu stellen beide dat ze de regio willen redden.
Daar komt dit interview op neer.
Mij maakt het al jaren niet meer uit wie er begonnen is, en wie schuldig is of was toen dit begonnen is.
De zaken die voor mij duidelijk zijn, de kapot geschoten gebouwen en luchthaven zijn al meer dan twee jaar kapot.
Deze video is nl. twee jaar oud.
De mensen zaten toen al 6 jaar, nu 8 jaar in kelders opgesloten zonder verwarming.
Als men nu in de journaal beweert hier bij ons in het door corruptie vergiftigde westen dat door de beschietingen van de afgelopen vijf weken de mensen in kelders moeten schuilen, wel dat noem ik niet meer liegen en onwaarheden verkondigen.
Dat noem ik die mensen die daar wonen in het gezicht spuwen en er nog eens goed het zout in de wonde gaan wrijven.
Waarom levert het Westen wapens aan Oekraïne?
Omdat de oorlog nog niet lang genoeg geduurd heeft?
Omdat het westen er baat bij heeft als het conflict blijft bestaan?

Inloggen

02 apr 2022 16:41 #2
Hier een Duitse vrijheidsstrijdster getuigt.
reeds 7 jaar terug schoten fashisten en nazi op burgers, vrouwen en kinderen. De eigen soldaten, zwaargewond of niet meer kunnen vechten krijgen de kogel. Dan zijn ze er van af.
Reeds 400.000 mensen gevlucht naar Rusland en vandaag bijna 8 jaar later zijn ze waarschijnlijk nog steeds daar.
Nu zijn het plots 'de Russen' die op burgers schieten en overal mijnen hebben gelegd.
Zijn onze MEDIA nu werkelijk aangesloten bij de moderne neo nazi?

Inloggen

02 apr 2022 18:44 #3
Hier vind u nog uitleg van een Oost Russisch Oekraïner.
Vanaf minuut 14 word het echt interessant.
Hij begint al snel over het mijnenveld dat de Russen pas een jaar later zouden aangelegd hebben waarbij terug mensen om het leven kwamen. Op voorhand laten we zeggen.
Ook stelt hij dat het westen hun economie kapot wil.
Maar natuurlijk.
De VS zijn bankroet, al twintig jaar zelfs.
Europa word mee gesleurd naar de afgrond.
Oekraïne is de graanschuur en wanneer we hun economie uitzuigen kunnen we nog even verder sukkelen.
Tot de gepande grote beurscrasch die op de agenda staan in het jaar 2026.
Een must see.

Inloggen

Mods: RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers