file Een bijeenkomst, voorgezeten door de Russische federatie.

14 mei 2022 20:43 #1

Deze link werd gedeeld door  Anne-Laure Bonnel www.facebo...nnerlemonde/

Over het aflezen van de UN handvest artikeltjes heb ik een vraag die niemand stelt.
Een soeverein land binnen vallen is inderdaad tegen de regels. Maar gezien de mensen in Donbass al 8 jaar in de schuilkelder leven, is het dan gerechtvaardigd om de rest van het land ook even in de schuilkelder te zetten terwijl je er een operatie uitvoert?
Rusland schat de operatie van februari tot september.

Inloggen

29 sept 2022 21:35 #2
Zoals ik hier schreef, doelstelling om de operatie af te ronden was eind september of begin oktober. Er worden opnieuw enkele miljarden aan wapens geleverd voor Ukraine, en Rusland word het beu. Daarom dus de 'plotse' mobilisatie.
In werkelijkheid staat Rusland goed op schema, in Donetsk van Mariupol tot de hoofdstad is bevrijd, ook ongeveer tot de grens met Zaporizia. Ook boven Kramatorsk is Russische controle wat de stad in de tang zet die begint te sluiten. Donbass is hierbij straks vrij van Ukrops.
Ik wil maar zeggen, de operatie is licht verlengd door al de miljarden dollars maar daar blijft het bij.
Een Rus doet wat hij zegt, ze gaan door tot de missie is afgerond.
En zodra de lange afstands Himars geleverd worden zal ook Belarus mee vechten.
Ik vrees dat er dan een oorlog komt in heel Ukraine.
De wapenstromen vanuit Polen zullen dan droog gelegd worden en het zal er snel gedaan zijn volgens mij.
Maar het zal meer (burger)slachtoffers eisen.

Inloggen

Mods: RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers