file Zembla confirmed "Fijn stof deeltjes van vliegtuigen die kanker veroorzaken"

30 jan 2022 15:37 #1
Hmm.. uhm.. We hebben gelijk? Nu alleen nog de weather control confirmen (via vlieguigen) en we zijn er!

Inloggen

01 feb 2022 11:14 #2
Voor de mensen die anti YT zijn heb ik hier een alternatief.
www.bitchu...80Fh2pyVAfS/

Inloggen

01 feb 2022 12:16 #3
De fijne stof die het verkeer uitblaast is bij turbodiesel dezelfde.
Dat ultra fijne stof gaat zoals in de video gezegd door de longblaasjes heen en dus rechtstreeks in de bloedbaan.
Met een filter kan je dit ook niet stoppen, dit gaat door alles wat poreus is heen.
En vroeger was diesel in Nederland duurder dan belzine meen ik me te herinneren.
Zelf ben ik opgegroeid langs een zeer drukke baan waar toen (1971 en later) loodhoudende benzine werd verstookt.
Later waren dat voor 80+% dieselwagens, meestal commonrail, die dit stof uitstoten.
Ik ben textieltechnieker en had stof in de school, en later nog 11,5 jaar in drie bedrijven.
Dus nog eens wat textiellongen er bij.
Er zijn ook veel meer kankers dan vroeger, maar die vliegtuigen aan de grond houden tijdens corona, dat mag gerust definitief zo zijn.
Nu moet je wel zeer veel opstapeling in je lichaam hebben om er echt ziek van te worden.
Dus ik vraag me af of hetzelfde beeld terugkomt als je de gezondheid van de mensen in de stad gaat vergelijken met de mensen daarbuiten.

Inloggen

01 feb 2022 16:16 #4
En het vocid vaccin lijkt een verlenging te zijn van de kankerbevorderende maatregelen ter uitdunning van de bevolking
De hypothese was dat de functionele verandering verband kan houden met anekdotische rapporten van zowel een toename als een verandering in de presentatie van kanker.
www.ukcolu...ing-the-code

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers