berthubpunteu/articles/posts/dutch-reverse-engineering-source-code-of-the-biontech-pfizer-vaccine/je legt alles mooi uit, maar feit blijft dat de herkomst van het oorspronkelijke covid rna onduidelijk/onbetrouwbaar is, en blijft.
Een Chinees dtopte dit in november 2019 in de database van de who
Hoe je het ook draait of keert, de vaccin kunnen snel worden aangepast aan varianten, hoor ik vaak.
Maar om het rna van een virus te hebben moet je eerst besmettingen vinden, bij dieren en/of mensen.
Bij mensen zie je meteen of het rna schadelijk, ofwel onschadelijk worden.
Er zijn duizenden virussen die deel van ons immuunsysteem zijn, er zijn honderdduizenden virussen in de natuur te vinden/ontdekken.
4 vragen stellen zich, los van de technologie.
1: bestaat de kans dat je je immuunsysteem leert vergelijkbare virussen te bestrijden van de ziekmaker, terwijl die varianten juist
noodzakelijk zijn voor ons immuunsysteem, want zonder virussen is leven onmogelijk.
2: als u een vaccin hebt, snel aangepast aan de 2384ste variant, en je gaat snel de mensen inenten om zo veel mogelijk besmettingen te voorkomen,
dan werk je met een niet getest vaccin, experimenteren op mensen zoals de nazi deden.
3: Wie gaat met zekerheid bepalen welk virus er moet bestreden worden in de toekomst ter voorkoming van infectie's bij mensen door dodelijke virussen?
4: wat mij opvalt, de eerste varianten van sars cov 2 komen uit Zuid Afrika, Engeland en Brazilië.
In oktober 2020 stond in de krant te lezen dat de 'toekomstige' mrna vaccin juist in deze drie landen getest werden.
Dus net als ons immuunsysteem zich aanpast aan deze virus, zo past het virus zich even goed aan om te overleven.
Dit maal niet enkel aan ons immuunsysteem, maar ook aan de vele mrna vaccin.
Mijn heilige overtuiging is de volgende:
Dit, en waarschijnlijk nog vele andere virussen in ons lichaam en omgeving zullen meer en sneller kunnen muteren dan wij en ons immuunsysteem.
Ik vrees dat dit een sneeuwbaleffect zal creëren in de toekomst waarvan we het einde nog lang niet kennen.