times Beelden van vrouw (34) die amper kan lopen na Pfizer-vaccin gaan hele wereld over

27 juli 2021 11:45 - 27 juli 2021 11:53 #1
In een reeks filmpjes op Instagram is een vrouw te zien die amper kan lopen nadat ze haar coronavaccin heeft gehaald. In één van de filmpjes zakt de 34-jarige Georgia-Rose Segal bijna in elkaar op de keukenvloer. In een ander filmpje ligt ze stuiptrekkend in een ziekenhuisbed.

De video’s zijn geplaatst op het account Imjustbait, dat 4,7 miljoen volgers heeft. Bij de filmpjes staat dat de vrouw na haar tweede Pfizer-prik op 29 juni dagelijks flauwvalt, last heeft van neurologische problemen en haar benen steeds minder kan gebruiken. Voor de prik was ze kerngezond. Het bericht is meer dan 100.000 keer geliket.

Troep
Instagram haalt de filmpjes niet offline aangezien het gaat om een gedocumenteerde bijwerking van het vaccin. Eén iemand reageerde: “Dit is waarom ik het nog niet heb genomen.” Iemand anders schreef: “En dit is de troep die ze bij iedereen willen inspuiten. Nee, bedankt.”

De vrouw had eerst een privéaccount, maar maakte het openbaar omdat haar vrienden haar ervaringen wilden delen, schrijft de krant The Times. Imjustbait bood vervolgens aan om haar video’s te plaatsen. Ze lag al met al negen dagen in het ziekenhuis.

Ik vertrouw het niet

De 23-jarige serveerster Kevani Aird bekeek de filmpjes ook. Zij wil niet worden gevaccineerd. “Ik vertrouw het niet,” zei ze. “Ik heb geen vertrouwen in de overheid. Het is het risico niet waard.”

Inloggen

27 juli 2021 12:52 #2
Dit soort beelden heb ik helaas al meer voorbij zien komen.

Inloggen

27 juli 2021 20:19 #3
vreselijk

Inloggen

27 juli 2021 23:27 #4
Nou ja, hoe erg ook...
Super dat haar filmpjes bij een groot publiek terecht komen!
Denk dat veel mensen die dit zien toch nog af zullen zien van die spuit...

Inloggen

29 juli 2021 16:37 #5
Is dit wel echt?

Inloggen

29 juli 2021 16:42 #6
Ze zijn geen toneelstukje aan het opvoeren zover ik weet
van: Suus

Inloggen

29 juli 2021 19:05 #7
Heb meer van dit soort video's gezien. Heftig.

Inloggen

29 juli 2021 20:33 #8
Heb nu een aantal keren gezien dat mensen er zo bij liepen...
Maar dat was dan na een feestje en kwam het zeker niet door een vaccin... ;)

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers