map-pin Slachtoffers van het vaccin

21 aug 2021 12:52 #21
Australische legerveteraan: ‘3 van de 24.000 kinderen die prik haalden in stadion zijn dood’

De minister van Volksgezondheid van de Australische deelstaat Nieuw-Zuid-Wales, Brad Hazzard, kondigde eerder deze maand tijdens een persconferentie aan dat 24.000 kinderen in de Qudos Bank Arena in Sydney zouden worden ingeënt tegen corona.

Legerveteraan Alan Hennessy, die 45 jaar bij de Australische luchtmacht zat, heeft nu bevestigd dat inmiddels drie kinderen zijn overleden na vaccinatie. Het gaat om twee jongens en een meisje.

Stew Peters noemde het stadion in zijn Stew Peters Show een ‘euthanasiecentrum’.

rumble.com...view-wi.html

Ouders kregen geen toegang tot het stadion in het Olympisch park van Sydney terwijl hun kinderen geprikt werden. “Ik wil tegenover de mama’s en papa’s benadrukken dat er binnen goed voor jullie kinderen wordt gezorgd,” zei Hazzard. Politici omschrijven het vaccin als ‘ticket naar de vrijheid’.

Kan de bearer token (consumer) niet vinden

Inloggen

21 aug 2021 17:12 #22
Het zal je kind zijn

Inloggen

22 aug 2021 16:10 #23
Bij het Meldpunt Vaccinatie zijn 1504 overlijdens en 1496 gevallen van ernstige gezondheidsschade na coronavaccinatie gemeld.

Inloggen

22 aug 2021 23:37 - 22 aug 2021 23:38 #24

Inloggen

27 aug 2021 12:00 #25
Door lijkschouwer bevestigd.
Meer nog, voor astra zeneca word nu officieel door de Britse regering gewaarschuwd.
[citaat] De regering waarschuwt momenteel dat de bijwerkingen van AstraZeneca zeldzame bloedstolsels, het capillairleksyndroom en het Guillain-Barre-syndroom kunnen zijn, en dat degenen die "ernstige hoofdpijn krijgen die niet wordt verlicht met eenvoudige pijnstillers of die erger wordt of slechter voelt" "naar dringend medisch advies.” [citaat]

www.rt.com...eneca-death/

Inloggen

27 aug 2021 12:02 #26
Ook Moderna op de korrel genomen in de VS (eindelijk zou ik zeggen).

VS onderzoekt Moderna-vaccin nadat uit gegevens blijkt dat een hartaandoening die verband houdt met het medicijn, vaker voorkomt dan eerder werd aangenomen

www.rt.com...ditis-probe/

Inloggen

04 sept 2021 18:41 #27
Officiële CDC data Covid injecties: 7,5 x meer dode tieners, en 15 x hoger aantal gehandicapte tieners dan door alle andere ‘vaccins’ bij elkaar opgeteld

www.xander...d-injecties/

Inloggen

04 sept 2021 20:03 #28
AstraZeneca
1 september 2021 0 reacties
Beste,

Een klant van mij is magnetisch geworden na haar tweede prik met het AstraZeneca-vaccin. Ik heb verschillende opnames waarin te zien is dat verschillende metalen voorwerpen aan haar hangen zoals een magneet. Toen ik de huisarts daarmee confronteerde, zei hij heel arrogant dat het een grote fabel is, terwijl er degelijk te zien was dat de voorwerpen bleven hangen. De dokter haastte zich uit de voeten zonder verdere discussie.

Sinds mevrouw gevaccineerd is, voelt ze zich enorm raar, de huisarts spuit haar met regelmaat bloedverdunner en ontstekingsremmer in, mevrouw zelf weet niet wat de inspuiting is en waarom. Ze liet bloed afnemen en krijgt normaliter de uitslag op papier, deze keer niet. De dokter zei dat alles in orde was zonder meer. Ik stel mij enorm grote vragen bij de situatie en heb meerdere klanten die vreemde bijwerkingen kregen, zoals blindheid en trombose. De artsen verdoezelen deze bijwerkingen en linken deze dan aan andere zaken.

Ik heb maar één grote vraag… HELP!?

Hoogachtend,

Delbeke Kimberly

bron: www.artsen...astrazeneca/

Inloggen

05 sept 2021 00:59 #29
?

Inloggen

05 sept 2021 02:58 #30
De bijwerkingen kunnen veroorzaakt zijn door dit experimentele vaccin... YEAH RIGHT!!
Op dit plan hebben ze al decennia lang zitten broeden! Het verplicht vaccineren van de hele wereldbevolking! Doel: De-populatie en controle over de overblijvers!
Nee, ze weten donders goed wat ze inspuiten en wat de gevolgen hiervan zijn!
Dit vaccin zit zo geniaal in elkaar... ze staan vast al te trappelen om binnenkort met dat, "nu nog sneller", 5-G netwerk, het RNA te besturen...

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers