Herinner u hoe het allemaal begon.
De vaccin werden snel getest, en nog tijdens de testen werd beslist in vele landen dat het Pfizer zou worden, de eerste resultaten waren veelbelovend.
Dit is ook het bedrijf met de grootste processen die nog gevoerd moeten worden.
Het bedrijf dat het tweede beste vaccin maakte mag het tweede grootste aantal vaccin leveren, zo gaat het verder.
Vele mensen werden, bij wijze van waarschuwing reeds slachtoffer van stockbreuk bij de apotheken en konden hun medicijnen een tijd lang niet krijgen.
Maar het stinkt nog veel meer.
Zie naar studie's over het doorbreken van de bloed/hersenbarriere door het vaccin.
Dat veroorzaakt hersenschade, de micro tromboses van het vaccin ook.
Maar kijkt u nog iets recents.
De covidvaccin zijn nu goedgekeurd door Europa voor de leeftjdsgroep van 5 tot 12 jaar.
Verdere politiek, Poetin doet plots mee met het klimaatverhaal en heeft gasleveringen aan alle landen van Europa tot China.
Europa wil herindustrialisering van Europa, maar welke hoogopgeleide mensen ga je daar aan de lopende band zetten?
Gaan we terug buitenlanders importeren?
We hebben laag opgeleide mensen nodig.
Maar wacht eens even, als de kinderen hersenschade oplopen door vaccinatie, of virussen dan hebben we straks vanzelf arbeiders genoeg.
Misschien zie ik ze nu helemaal vliegen, die roze olifanten?
Vorige week Delirium Tremens gedronken, ik denk dat ik men bijwerkingen zit van de roze olifant.