map-pin Slachtoffers van het vaccin

05 sept 2021 08:34 #31
Genocide. Die 5g ben ik nog niet van overtuigd.
van: GEERTVB

Inloggen

19 sept 2021 14:13 - 19 sept 2021 14:14 #32

47 jaar

Inloggen

24 okt 2021 14:25 #33
Hoi allemaal.
Op 6 maart kreeg ik m'n 1e vaccinatie Astrazeneka.
Heb een heftige reactie gehad.
Eerst kleine klachten warrig zijn, ongewoon vermoeid en trillen.
Ook kwam het slecht in het nieuws, niet prikken onder de 60 was er 1 van. Ik ben 40.
Een paar weekjes door tobben.
En ineens werd ik ziek.
Ik kon niet meer praten en niet meer lopen.
2x op de SEH gelegen. Kreeg de diagnose FNS.
2 maanden lang niet kunnen praten en lopen.
Met hulp van fysio, logopedie en mijn wil om beter te worden.
Nu loop ik met rollatot en heb een scootmobiel.
Heb ook last van korte termijn geheugen verlies.
Morgen een afspraak bij een neuropsycholoog.

Ik ken een mevrouw persoonlijk die ook bijna dezelfde klachten heeft gekregen.
En ook zij heeft van de GGD te horen gekregen u heeft gewoon domme pech.

En van horen zeggen nog een paar mensen.

Ik hoop dat iedereen met klachten, wat voor soort ook, de steun en hulp krijgen die ze verdienen.

Groetjes Danielle???

Bron FB

Inloggen

07 nov 2021 15:00 #34
Sprak gisteren een jonge dame begin 20 die niet achter vaccinatie stond maar ze toch alle 2 heeft genomen omdat ze met andere in aanraking komt.. Haar menstruatie cyclus is nu verstoort en bloed heviger.. Over de derde moest ze nog nadenken ook ? Ik zei wil je graag kinderen? Ja zegt ze ik zeg nou dan zou ik nog maar eens goed gaan nadenken.. Je kan er onvruchtbaar van worden, ja dat weet ik zegt ze.. Sorry maar dit snap ik echt niet

Inloggen

07 nov 2021 15:39 #35

Overleden
Bijlagen

Inloggen

07 nov 2021 15:44 #36

Sprak gisteren een jonge dame begin 20 die niet achter vaccinatie stond maar ze toch alle 2 heeft genomen omdat ze met andere in aanraking komt.. Haar menstruatie cyclus is nu verstoort en bloed heviger.. Over de derde moest ze nog nadenken ook ? Ik zei wil je graag kinderen? Ja zegt ze ik zeg nou dan zou ik nog maar eens goed gaan nadenken.. Je kan er onvruchtbaar van worden, ja dat weet ik zegt ze.. Sorry maar dit snap ik echt niet

Ik schreef net ook in de laatste alinia mijn theorie/feiten over die ongeteste booster, want Astra Zeneca gaf meer/ernstiger bijwerkingen dan Pfizer. De booster is ook niet getest bij mij weten.
www.virusw...2407f2fdc7ea

Hier het laatste stukje van mijn betoog." Tijdens het weekend begonnen we een afname te zien en we hoopten echt dat het te maken had met het feit dat ouderen de derde dosis vaccin kregen. Vandaag is er geen twijfel dat de derde dosis werkt", zei hij in het Hebreeuws. Door een grotere hoeveelheid mRNA in het boostershot te stoppen, hoger dan bij de eerdere Pfizer vaccin, maar iets lager dan bij Astra Zeneca, hoopt Pfizer bovendien dat deze booster langer meegaat dan de eerdere twee vaccin, stond eerder in het laatste nieuws te lezen. Dit zal Israël nodig hebben om deze lange winter door te komen. Hier heeft België het 'voordeel' dat wij later begonnen zijn met Pfizer, maar tijdens het griepseizoen zie ik vele gevaccineerden in het ziekenhuis terechtkomen wegens het nog niet ontvangen van de derde booster.Merkwaardig ook dat er geen studie lopen over ongevaccineerden en de natuurlijke weerstand.

Inloggen

09 nov 2021 08:00 #37
Die zukken er wel zijn , maar daar luisteren ze niet naar.

Inloggen

10 nov 2021 18:17 #38
Het is allemaal overduidelijk. Toch weigeren veel schaapjes toe te geven.

Inloggen

10 nov 2021 23:46 - 10 nov 2021 23:47 #39
Herinner u hoe het allemaal begon.
De vaccin werden snel getest, en nog tijdens de testen werd beslist in vele landen dat het Pfizer zou worden, de eerste resultaten waren veelbelovend.
Dit is ook het bedrijf met de grootste processen die nog gevoerd moeten worden.
Het bedrijf dat het tweede beste vaccin maakte mag het tweede grootste aantal vaccin leveren, zo gaat het verder.
Vele mensen werden, bij wijze van waarschuwing reeds slachtoffer van stockbreuk bij de apotheken en konden hun medicijnen een tijd lang niet krijgen.
Maar het stinkt nog veel meer.
Zie naar studie's over het doorbreken van de bloed/hersenbarriere door het vaccin.
Dat veroorzaakt hersenschade, de micro tromboses van het vaccin ook.
Maar kijkt u nog iets recents.
De covidvaccin zijn nu goedgekeurd door Europa voor de leeftjdsgroep van 5 tot 12 jaar.
Verdere politiek, Poetin doet plots mee met het klimaatverhaal en heeft gasleveringen aan alle landen van Europa tot China.
Europa wil herindustrialisering van Europa, maar welke hoogopgeleide mensen ga je daar aan de lopende band zetten?
Gaan we terug buitenlanders importeren?
We hebben laag opgeleide mensen nodig.
Maar wacht eens even, als de kinderen hersenschade oplopen door vaccinatie, of virussen dan hebben we straks vanzelf arbeiders genoeg.
Misschien zie ik ze nu helemaal vliegen, die roze olifanten?
Vorige week Delirium Tremens gedronken, ik denk dat ik men bijwerkingen zit van de roze olifant.

Inloggen

11 nov 2021 00:08 #40
Iemand die weet waar jij over praat. ?

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers