map-pin Slachtoffers van het vaccin

11 nov 2021 17:42 #41
Wist ik het zelf maar he. Soms bij het ontwaken slaat er een of andere hersenkronkel in de knoop.
Maar ik vind dat de puzzelstukjes die bleven hangen plots redelijk goed in elkaar passen.
Alleen, als ze de kinderen vaccineren om het niveau te verlagen zodat er straks mensen op de arbeidsmarkt komen die in fabriek aan de band kunnen gaan staan??
We zijn een kennismaatschappij momenteel, herindustrialisering = 50 jaar terugkeren in de tijd.
Zouden ze het daarvoor doen?
Dat vraag ik me wel in alle ernst af.

Inloggen

15 nov 2021 12:49 #42
Afgelopen zondag naar een fototentoonstelling geweest, er zijn vrienden van me bij die club.
Over mijn jeugdvriend, die ik enkele maanden terug zag in de straten van Aalst (hij heeft me niet gezien) heb ik nu de correcte info.
Na zijn eerste pfizerprik was hij zeer slecht, maar blijkbaar niet echt in een coma.
Net als mensen die ziek worden door het corona virus heeft hij onderliggende problemen.
Hij sukkelt al jaren lang met zijn tanden, zijn nieren moeten er uit, zijn lever ook en een stuk van de pancreas is slecht.
Deze problemen had hij voor het vaccin reeds.
Als risicopatiënt is hij dat spul gaan halen.
Hij is wel op weg een onrechtstreeks slachtoffer te worden van heel dit corona circus, door uitgestelde zorg.
Voor die panncreas moet hij geheel ontstekingsvrij zijn, dus eerst moeten die tanden er uit.
Gaat nog steeds niet lukken, er moeten bedden gereserveerd worden voor covid patiënten.
Of hij dit gaat overleven moet ik nog zien.

Inloggen

15 nov 2021 13:02 #43
Ook over Annickske heb ik de feiten.
Mijn vrouw, Annick en dingske (ik kom nu op haar naam niet) werkten gedurende 14 jaar in hetzelfde bedrijf.
Zenoemden zich 'de drie musketeers van ***** (naam van het bedrijf).
Ze hebben ook nog de zelfde leeftijd en werkten op dezelfde afdeling, daarom dus..
Op 5 mei was mijn vrouw jarig.
Ze kreeg geen respons van Annick, en vond dat raar.
Begin oktober, nog steeds niets gehoord, zond Griet een sms naar Annick ter gelegenheid van haar verjaardag.
Opnieuw geen antwoord.
Nu begon ze toch wel ongerust te worden natuurlijk.
De volgende dag kwam er via facebook een antwoord van Annick(s neef. HUH,,,
Ze was overleden.
Op 4 mei, de dag voor Griet's verjaardag had Annick verlof gevraagd om de prik te halen.
5 mei kwam ze niet opdagen op het werk. Ook 6 en 7 mei niet.
Ze woont alleen en hiirde een klein apartementje.
Verder was het een eenzaat van nature.
Ze was nooit ziek, en kwam steeds een goed half uur te vroeg opdagen op het werk.
Zo kon ze eerst nog een sigaretje roken voor ze aan haar dagtaak begon.
De chef belde uiteindelijk haar familie, die belden haar maar natuurlijk ook bij hun geen reactie.
Uiteindelijk werd de huisbaas ingeschakeld.
Annick werd dood op bed gevonden en was blijkbaar de eerste nacht na haar prik overleden.
Er was al jaren ruzie in die familie, en het interesseerde hun niet hoe of wat.
Annick werd zonder onderzoek gecremeerd.
Ze komt niet voor in de coronacijfers of vaccin bijwerkingen.
Maar ik denk dat iedereen wel door heeft wat er gebeurd is op de verjaardag van mijn vrouw.
Wat een jaar is 2021 geworden voor ons vraag ik me stilaan af.

Inloggen

18 nov 2021 02:04 #44
Avi Barot, 29, Saurashtra cricketer suffers cardiac arrest, passes away: www.thehin...37015873.ece

Abou Ali, 22, professional footballer collapses on pitch during game: www.thesun...al-collapse/

Fabrice NSakala, 31, Besiktas defender collapses on pitch during game: www.thegua...tas-collapse

Jens De Smet, 27, footballer collapses on field, passes away of heart attack: newswep.co...ot-maldegem/

Jente van Genechten, 25, footballer collapses on field due to heart attack: www.sudinf...errain-avant

Frederic Lartillot, French footballer collapses in changing room, passes away due to heart attack after game: www.leprog...ur-le-sauver

Benjamin Taft, 31, German footballer collapses after game, passes away due to heart attack: www.anpfif...;amp;Rub=390

Rune Coghe, 18, Belgian footballer suffers cardiac arrest on pitch: www.sudinf...-temps-passe

Helen Edwards, referee taken off court during World Cup qualifier due to heart issues: www.rtl.de...4834888.html

Dimitri Lienard, 33, FC Strasbourg midfielder collapses during game: madeinfoot...-354221.html

Sergio Aguero, 33, Barecelona star striker admitted to hospital for cardiac exam after match: www.cnn.co...l/index.html

Emil Palsson, 28, Sognal midfielder collapses due to cardiac arrest during game: www.indepe...1949583.html

Antoine Méchin, 31, French triathlete suffers pulmonary embolism following Moderna: www.sudoue...-6234090.php

Luis Ojeda, 20, Argentine football player unexpectedly passes away: www.antena...1eb20e9.html

Greg Luyssen, 22, Belgian pro cyclist ends career due to heart issues: kw.be/spor...-nooit-meer/

Pedro Obiang, 29, ex-West Ham star suffers myocarditis post vaccine: thecovidwo...-19-vaccine/

Cienna Knowles, 19, equestrian star hospitalized due to blood clots: www.news.c...257322296a05

Inloggen

01 dec 2021 00:48 #45
Tip voor de uitvaart branche...:
Regel nu alvast extra koelcellen!
Die gaan jullie nog heel hard nodig hebben vrees ik...
Het begint met wat nieuwsberichtjes op de regionale zenders.
Dit om het volk alvast aan het idee te laten wennen! Bijvoorbeeld Studio 040:

Inloggen

15 dec 2021 10:51 #46
thetruthab...er-document/

Alle mRNA-vaccins moeten onmiddellijk worden stopgezet en FDA-bureaucraten moeten worden aangeklaagd en gearresteerd
Dit vertrouwelijke document - slechts de eerste van duizenden die nog moeten worden vrijgegeven - onthult twee cruciale dingen:

1) De FDA heeft criminele fraude gepleegd en een verkeerde voorstelling van zaken gegeven door mRNA-vaccins als "veilig en effectief" goed te keuren. Dit betekent dat de hoogste besluitvormers van de FDA nu moeten worden gearresteerd en strafrechtelijk worden vervolgd.

2) Het mRNA-vaccin stond bij Pfizer bekend als dodelijk, zelfs in de eerste drie maanden van noodgebruik. Dit betekent dat Pfizer ook medeplichtig is aan de voortdurende dood van onschuldige slachtoffers, aangezien Pfizer zelf zijn dodelijke vaccin had moeten trekken en alle verkoop en distributie had moeten stopzetten.

Inloggen

15 dec 2021 14:50 #47
Zoveel mensen die dat zeggen, maar ze gaan gewoon door.

Inloggen

15 dec 2021 20:15 #48
Zolang de mensen nog in de rij staan om die prik te nemen gaat het prikken niet stoppen!
van: Suus

Inloggen

08 jan 2022 13:36 #49
Tragisch: volledig gevaccineerde 13-jarige jongen overlijdt aan ‘onverklaarbare’ hartstilstand

Inloggen

08 jan 2022 17:42 #50
Bij mij op kantoor zit nu een collega treinbestuurder, 21 jaar jong. Zal nooit nog een veiligheidsfunctie uitvoeren. Hij krijgt een soort aanval, 1 maal tot nu maar het kan nog gebeuren.
Het zou iets neurologisch zijn.
Dit met twee jaar dienst en zijn loopbaan is al kapot.
Hij kwam samen aan de opleiding beginnen met zijn moeder.
Ook zij vult nog enkel documentjes in ergens op een bureeltje, ze mag ook niet meer rijden.
Ook twee jaar dienst, bijna niet gereden en carriere voorbij, ik vermoed voor beide na vaccinatie.
Waarom hij het deed? De vrijheden natuurlijk.

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers