map-pin Slachtoffers van het vaccin

16 jan 2022 20:37 #61
Dat klinkt niet best. :(
Geloof niet dat er iemand ervan opknapt.

Inloggen

16 jan 2022 20:38 #62
Opsomming bijwerkingen van Australische kinderen t/m 15 jaar in 1 slechts maand.

Totaal 9587 meldingen, 77 overlijdens

Inloggen

17 jan 2022 13:45 #63
Vriend kreeg herseninfarct na 2e Pfizer, oom overleed een paar dagen na zijn booster, collega heeft al maanden gordelroos en buurman heeft sinds zijn prikjes zware ontsteking in zijn gewricht. Maar kan natuurlijk ook toeval zijn

Kus

Inloggen

18 jan 2022 16:46 #64
Vorig jaar 2 vaccinaties gehad. Moderna/Pfizer .. al na 5, 10 minuten begon ik mij ziek te voelen. Bij beide vaccinaties ben ik erg ziek geweest. Zeker een dag of 5. Koorts, Koude Rillingen, vreselijk misselijk, diarree, migraine, alles kwam voorbij. Bij beide vaccinaties vond ik de bijwerkingen helemaal niet mild. Eigenlijk gewoonweg ernstig! Alle bijwerkingen gemeld bij Lareb en nog valt mij op dat de klachten als mild worden om schreven.

Ik ben absoluut géén anti vaxxer maar de Booster durf ik gewoonweg niet te nemen ? ik ervaar weerstand in mijn lichaam en ben bezorgd over wat die booster doet.

Na 2 heftige vaccinaties .. ik vond deze periodes van heftig ziek zijn vreselijk. Als je huilend op de bank zit dat kan toch niet goed zijn? En nee, ik ben echt géén angsthaas. Ben Eigenlijk heel nuchter. Dat wat moet, moet maar dit ???

Inloggen

18 jan 2022 16:54 #65
Man overleden na reanimatie op vaccinatielocatie Leiderdorp

www.ad.nl/...rp~a0b94aae/

Inloggen

21 jan 2022 21:04 - 21 jan 2022 21:07 #66
Man wordt na boosterprik onwel en overlijdt paar uren later

Een 77-jarig man is dinsdagochtend kort na de boosterprik onwel geworden. Een arts en een EHBO’er zijn direct gestart met reanimeren. De man is vervolgens per ambulance naar het LUMC gebracht. "Aan het begin van de middag bereikte ons het verdrietige nieuws dat de man in het ziekenhuis is overleden", aldus een woordvoerder van de GGD Hollands Midden.  Op dit moment is er nog niets bekend over de oorzaak van het overlijden. Het LUMC zal hier onderzoek naar doen. Ook is er een melding gedaan bij het bijwerkingencentrum Lareb.

dagblad010...r-uren-later

Inloggen

24 jan 2022 16:20 #67

Inloggen

28 jan 2022 00:11 #68
linda
Vandaag bij iemand geweest... zoon overleden 2 weken na de booster. Hartstilstand...net na overlijden nog bloed afgenomen...alle bloedwaardes waren een drama. Arts zegt..."komt niet door de prik"

Inloggen

02 feb 2022 01:10 #69
Net gesproken met een jonge gozer die door zijn vaccin een hartinfarct kreeg, en voor de rest van zijn leven aan de medicatie moet. Hij dacht gewoon bij te dragen aan 'het rijk der vrijheid'. Wanneer zullen deze verhalen een plek krijgen? De desinformatie in de media is kwaadaardig.

Inloggen

09 feb 2022 00:35 #70
Ik heb een neef die plots hartontsteking heeft. Het is vrij ernstig want is vandaag opgenomen in het ziekenhuis. Hij heeft 2 prikken gekregen maar niet de booster. Zou dit een nevenwerking kunnen zijn van het vaccin ? Hij is onlangs nog positief getest op Corona maar was niet echt ziek en de dokters zeggen dat COVID-19 hartontsteking veroorzaakt. Naar schijnt zou dat ook op de bijsluiters staan.

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers