map-pin Slachtoffers van het vaccin

11 feb 2022 06:46 #71
Lieve mensen, ik wil graag m'n verhaal delen.

M'n stiefvader is een aantal dagen later overleden door de booster. M'n moeder vond hem en de ambulance broeders zeiden dat de booster de oorzaak was. Ik praat er veel met familie en vrienden over, maar helaas blijft dit aan me klagen. Ik slaap sinds het nieuws erg slecht, mix van emoties en met name hele erge boosheid! Echt razend! Als hij de booster niet had genomen dan had hij nog een paar jaar te gaan.

We hadden vorige week woensdag de uitvaart. Maar echt.. Dit vreet gewoon flink aan je! Gelukkig is niemand van ons geprikt en dat houden we zo. We hebben geen vertrouwen meer in die prikken!

Inloggen

12 feb 2022 15:46 #72
Mijn zwager heeft een booster gehaald om op vakantie te kunnen. Stiekem, omdat hij wist hoe zijn zus en schoonzus erover denken. Ligt nu met hartproblemen in het ziekenhuis.

Inloggen

17 feb 2022 10:07 #73
Eerder werd al vastgesteld bij een onderzoek van kinderen met de leeftijd van 6 maand dat zij motorische en cognitieve achterstand hebben.
Dit zou volgens dat onderzoek te maken hebben met het binnenzitten, en te weinig bewegen.
Deze gebreken kan je ook krijgen door zuurstoftekort, zoals in vele studie's gemeld krijg je niet zo zeer te weinig zuurstof binnen bij het dragen van een mondmasker, maar je krijgt te veel ophoping van CO2 en andere giftige afvalstoffen.
De achteruitgang van cognitieve en motorische ontwikkeling zie je ook bij dit verschijnsel.
Maar om met de gevolgen van het vaccinatieprogramma het plaatje te vervolledigen van de schade die het menselijk handelen tijdens deze (afgelopen) pandemie heeft veroorzaakt plaats ik hier nog even de cijfers van Schotland die aantonen dat de kinderen die geboren worden sinds de vaccinatie ook sneller doodgaan tijdens de eerste vier weken van hun leven.
Want de zwangere vrouwen moesten met voorrang gevaccineerd worden.
Je ziet dat de curve het hele jaar 2021 nooit onder het normale gemiddelde is geweest, er was continu oversterfte in dat land.
Kent er iemand de cijfers van andere landen?

Neonatale sterfte verwijst naar sterfgevallen in de eerste vier weken van het leven. Het is belangrijk om de niveaus van doodgeboorte en kindersterfte tijdens de COVID-19-pandemie in de gaten te houden, aangezien deze kunnen worden beïnvloed door de gezondheid en het welzijn van moeders, door de manier waarop kraamzorg wordt verleend en hoe mensen zorg zoeken en ermee omgaan. NHS Schotland en de Schotse regering hebben richtlijnen opgesteld voor het bijwonen van prenatale en postnatale zorgafspraken tijdens de pandemie. Hoewel elke neonatale dood duidelijk een tragedie is voor de betrokken familie, zijn neonatale sterfgevallen ongebruikelijk in Schotland: 5 neonatale sterfgevallen (en 3.933 levendgeborenen) die in december 2021 in Schotland plaatsvonden, waren geregistreerd op 16 januari 2022.

Maandelijks aantal neonatale sterfgevallen per 1.000 levendgeborenen in Schotland:

Kindersterfte verwijst naar  alle sterfgevallen in het eerste  levensjaar; dit omvat neonatale en post-neonatale sterfgevallen, maar niet doodgeboorten. Het is belangrijk om de niveaus van doodgeboorte en kindersterfte tijdens de COVID-19-pandemie in de gaten te houden, aangezien deze kunnen worden beïnvloed door de gezondheid en het welzijn van moeders, door de manier waarop kraamzorg wordt verleend en hoe mensen zorg zoeken en ermee omgaan. NHS Schotland en de Schotse regering  hebben richtlijnen opgesteld  voor het bijwonen van prenatale en postnatale zorgafspraken tijdens de pandemie. Hoewel elke kindersterfte duidelijk een tragedie is voor de betrokken familie, zijn kindersterfte in Schotland ongebruikelijk: 12 kindersterfte (en 3.933 levendgeborenen) die in december 2021 in Schotland plaatsvonden, waren geregistreerd op 16 januari 2022.Maandelijks aantal kindersterfte per 1.000 levendgeborenen in Schotland
Deze curve laat ook zien dat de totale kindersterfte sinds begin van de vaccinatie dezelfde curve volgt van de sterfte in de eerste vier weken.

Bijlagen

Inloggen

17 feb 2022 19:35 #74
Helaas kreeg ik vanmorgen een bericht van een goedekennis van Face book.. haar zoon 53 jaar heeft gisteren zelfmoord gepleegd..?Horecaondernemer die de rekeningen ,belastinggeld niet terug kan betalen vanaf 2020... R.I.P.. ❤Heel erg vorigjaar verloor zij haar man aan dementie

Inloggen

18 feb 2022 10:20 #75
Hallo,
Mijn vriendin zoekt antwoorden.
Haar dierbare schoonvader is vannacht overleden. Vorige maand heeft hij de booster gekregen. Woensdag werd hij plots onwel, met spoed brachten ze hem naar het ziekenhuis. Zijn nieren waren compleet aangetast en zijn longen en hart waren verschrikkelijk slecht. Na een coronatest bleek hij dus ook positief voor covid-19 te zijn. Net zoals mijn nonkel die ook na de booster corona kreeg en nu voor zijn leven vecht in het ziekenhuis.
Zijn er nog mensen die na de booster toch covid-19 hebben gekregen en zijn er mensen die bijwerkingen zoals aantasting vd nieren, longen en hart in hun omgeving herkennen?
Ik hoop dat ik haar via deze weg wat kan helpen om dit verschrikkelijke verlies te kunnen plaatsen! Dank bij voorbaat ???

Inloggen

19 feb 2022 08:53 #76
Mijn kapster vernam van de kappersbond dat er veel meldingen van haarverlies komen van mensen die gevaccineerd zijn en/of corona hebben gehad. Ikzelf ben niet gevaccineerd maar heb wel corona gehad en heb heel veel haarverlies. Zijn er nog mensen die daar veel last van hebben na vaccinatie of corona?

Kus

Inloggen

19 feb 2022 12:17 #77
Stress is funest voor haar

Inloggen

19 feb 2022 18:36 #78
Er zijn ziekenhuizen waar patienten direct het middel Remdesevir toegediend krijgen, en je vraagt je af waarom want dit middel legt supersnel de nierfuncie stil. Het zou me dan ook niet verbazen als dit middel ook in de Booster is terug te vinden. We zullen meer en meer van soortgelijke gevallen gaan zien ben ik bang.

Inloggen

07 mrt 2022 22:03 #79
Mijn vader is stervende ??
3 dagen na zijn verplichte booster (hij zit in een zorginstelling) een hersenbloeding. Spraak weg. Kan niet meer eten. Leven is uit zijn lichaam. Tijd om afscheid te nemen.

Kan de bearer token (consumer) niet vinden

Inloggen

09 mrt 2022 14:46 #80
Gecondoleerd! En sterkte.

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner