file vaccinatie verplichten bij kind(eren)

15 aug 2021 20:03 #1
Er is info te vinden over kinderen die zich laten vaccineren, ook zonder dat de ouders er van weten.Wat ik niet kan vinden, wat als ouders hun kind verplichten?De kleindochter wil het vaccin niet, en had het geluk in het vaccinatiecentrum aangekomen dat ze moest hoesten en niezen.Verkouden = niet vaccineren.Ze maakt thuis al wekenlang duidelijk, ze wil het spul niet.bij ons is ze net voor de tweede maal een week komen logeren, en ook wij zijn (partijdige) getuige van dit feit.maaarrrrrr, de ouders gaan binnenkort met haar, tegen haar wil nogmaals naar dat vaccinatiecentrum.naar dat centrum heb ik vast een waarschuwende mail verzonden.Voor mij is dit = kindermishandeling.We zouden de keuze hebben om het vaccin te nemen. Of niet.Volwassen, je kan je werk verliezen, je mag ergens niet meer binnen , ...En de kinderen? Die gaan we dan gewoon 'binnen' doen en laten vaccineren. Kan dit zo maar? Mag dit zo maar?

Inloggen

15 aug 2021 22:29 #2
Inderdaad kindermishandeling. Dit soort ouders moeten opgesloten worden.

Inloggen

16 aug 2021 09:30 #3
Ziek gewoon

Inloggen

16 aug 2021 10:55 #4
Nu laat ze via whatsapp weten dat ze zodra ze gezond is wel het vaccin wil.
Zo lang ze nog medicatie neemt (ze had de kissing disease en heeft nog wat last warvan haar arts niet weet wat het is maar toch maar iets voor schreef. Iets ??) wil ze het niet.
Blijkbaar is er al goed op haar ingepraat.
Haar zus haalde als argument aan dat ze dan terug bij alle vriendinnen mag, en terug op reis kan.
Doet me denkel aan de eerste lokkertjes in de VS, neem prikje, gratis ijsje.

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers