times Oud-Europarlementariër fel tegen prikken van kinderen: ‘Over mijn lijk’

22 aug 2021 21:27 - 22 aug 2021 21:28 #1
Oud-Europarlementariër fel tegen prikken van kinderen: ‘Over mijn lijk’

Het prikken van kinderen tegen corona is een stap te ver. Sinds het begin van de pandemie zijn er in Groot-Brittannië slechts 10 kinderen gestorven met corona en die hadden allemaal ernstige onderliggende aandoeningen. Dat zei voormalig Europarlementariër en journalist Martin Daubney in het programma Jeremy Vine op Channel 5.

Corona vormt voor kinderen geen bedreiging, benadrukte Daubney. Het is ook nog maar de vraag of het veilig is. We weten simpelweg niet wat de langetermijneffecten van deze vaccins zijn, zei hij.

Hij wees erop dat de AstraZeneca-prik recentelijk is getest op kinderen, maar dat de tests zijn stilgelegd vanwege bloedstolsels en andere ernstige bijwerkingen.

Kan de bearer token (consumer) niet vinden

Gehersenspoeld door de media
“Het is onze plicht om kinderen te beschermen,” zei Daubney, die zelf een zoon van 12 en een dochter van 7 heeft. Hij laat ze niet inenten. “Ik zeg dit: over mijn lijk.”

De oud-Europarlementariër zei dat de meeste kinderen die zich hebben laten prikken onder druk zijn gezet door ouders die de afgelopen twee jaar zijn gehersenspoeld door de media.
van: GEERTVB

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers