file Vaccinatiebereidheid

27 aug 2021 23:53 #1
Mensen ik heb afgelopen maanden heel sneaky een onderzoek gedaan onder 500 willekeurige mensen in 10 willekeurige steden.

Laat je niks wijsmaken; de bereidheid is 16%
Er zijn (max.) 2,23 miljoen mensen die zich hebben laten volspuiten met het gif, 1 tot 5 keer p.p.

En het meest belangrijke;
IEDEREEN IS WAKKER GELOOF ME MAAR

Alleen tja. Hoe zeg je, waar de meeste gevaccineerden een "hogere opleiding hebben genoten"  - en dus een groot ego hebben alsin " ik wil gelijk! " dat je er goed naast zat?

Niet. De mensen achter het vaccinatieprogramma zijn niet "de elite" waaronder de van Bildenberg groep, de Rockenfellers, de Rotschilds - ze zijn het programma alsin, onderdeel van de Vrijmetselarij waaraan zo goed als iedere succesvolle politici, acteurs/actrices, popgroep, zangers, zangeressen - zeg maar iedereen die succes heeft, lid van is.

Wil je hier informatie over laat het gerust weten. En neem the Anomynous channel maar met een korrel zout want die is van hun met als leider Elon Musk, 32e graad freemason.

Heb ze allemaal achter me aan maar ze blijven op afstand van ik ben nou eenmaal hondsbrutaal haha

Groet.

Inloggen

28 aug 2021 09:13 - 28 aug 2021 09:13 #2
Ik hou hiervan!

Keep up the good work. Thanks!

Inloggen

28 aug 2021 09:28 #3
Ik had wel verwacht dat er veel minder mensen meedoen dan dat ze zeggen op tv.

Inloggen

28 aug 2021 16:24 #4
Denk zeker dat de cijfers die wij via de algemene media te horen krijgen behoorlijk aan de hoge kant zijn.....
Maar wanneer ik zelf kijk in mijn naaste omgeving, Familie, buren, kennissen, dan kom ik zeker op 70%....
Een paar echte vrienden (0% gevaccineerd) ervaren hetzelfde in hun omgeving...
Ook zeker 60 / 70% in-ge-ent...
Uiteraard is dat slechts wat ik persoonlijk concludeer.
Maar geloof nooit wat de media wil wat we geloven!
Kijk bijvoorbeeld naar de berichtgeving wat betreft het aantal mensen bij de (covid) protesten...
Vergelijk die cijfers met het werkelijk aantal mensen... FUCK DIE MEDIA!!

Inloggen

28 aug 2021 17:24 #5
Bij testlocaties rondom Arnhem is geen klote te doen. Uitgestorven gewoon.
van: Ronald

Inloggen

28 aug 2021 17:38 #6
Haha hier zat laatst ook een gozer met fluoriserend hesje op de motorkap van zn auto een spelletje te doen op zn telefoon.... wachtend op een nieuw slachtoffer...
Media spreekt van lange wachttijden, tekort aan test personeel, tekort aan test straten...
En dan met beelden van zomaar een rij auto's ergens... had net zogoed bij de MC Drive kunnen zijn ergens...
De willekeurige interviewtjes.... allemaal vinden ze het beleid goed.... maar hier en daar nog niet streng genoeg!!
Als je deze B.S. eenmaal door hebt, kun je bijna alles in twijfel trekken!

Inloggen

31 aug 2021 22:10 #7
Heel bijzonder

Inloggen

01 sept 2021 04:02 #8
Om mij heen ook ongeveer 70% gevaccineerd....

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers