Mensen ik heb afgelopen maanden heel sneaky een onderzoek gedaan onder 500 willekeurige mensen in 10 willekeurige steden.
Laat je niks wijsmaken; de bereidheid is 16%
Er zijn (max.) 2,23 miljoen mensen die zich hebben laten volspuiten met het gif, 1 tot 5 keer p.p.
En het meest belangrijke;
IEDEREEN IS WAKKER GELOOF ME MAAR
Alleen tja. Hoe zeg je, waar de meeste gevaccineerden een "hogere opleiding hebben genoten" - en dus een groot ego hebben alsin " ik wil gelijk! " dat je er goed naast zat?
Niet. De mensen achter het vaccinatieprogramma zijn niet "de elite" waaronder de van Bildenberg groep, de Rockenfellers, de Rotschilds - ze zijn het programma alsin, onderdeel van de Vrijmetselarij waaraan zo goed als iedere succesvolle politici, acteurs/actrices, popgroep, zangers, zangeressen - zeg maar iedereen die succes heeft, lid van is.
Wil je hier informatie over laat het gerust weten. En neem the Anomynous channel maar met een korrel zout want die is van hun met als leider Elon Musk, 32e graad freemason.
Heb ze allemaal achter me aan maar ze blijven op afstand van ik ben nou eenmaal hondsbrutaal haha
Groet.