file De plandemie is duidelijk, duidelijker kan haast niet.

01 dec 2021 09:38 #1
Wanneer ik terugblik naar afgelopen jaar, de pcr test kent het verschil niet tussen influenza en corona, dus er was een derde golf, die feitelijk op dit moment plaats vind.
Net als alle andere plagen die de mens over zich heen kreeg zijn er drie golven.
Ook binnen de expertengroepen in diverse landen is er discussie over dit onderwerp.
Waarom werden da maatregelen in de afgelopen zomer niet versoepeld, toen iedereen buiten wou komen, en zonnestralen kon opvangen die via de huid natuurlijke vitamine D lieten aanmaken?
Precies omdat men deze derde golf zo hoog mogelijk wil hebben.
Ook in dat licht kadert de versoepeling die de meeste landen lieten doorgaan, begin oktober.
Bij te hoge cijfers en stijgende curve werden de maatregelen versoepeld.
En exact 14 dagen later, volgens plan kwam de sterke stijging vanaf 21 oktober in de meeste landen op gang.
Even werd er nog verwezen naar de curve van Portugal, waar het winterseizoen later begint gezien de zuidelijke ligging, en werd er geopperd dat het de ongevaccineerden zijn die de stijging in onze streken veroorzaakten omdat de vaccinatiegraad in Portugal hoger is.
Totaal ongegronde uitspraken, gedaan door politici.
Vergeet dat nooit meer, deze uitspraken worden niet gedaan door de experten, zij adviseren enkel, de politici nemen de eindbeslissingen en zij kunnen a.d.h. van de adviezen hun beleid afstemmen om de controle te verkrijgen over de virus circulatie, of net om deze viruscirculatie te misbruiken in de winter.
Toen men de foute keuze nam om deze versoepelingen in oktober ll door te voeren heb ik mijn gedrag nooit aangepast.
Het was immers overduidelijk voor mij welke plannen de wereldleiders hebben.

Inloggen

02 dec 2021 00:12 #2
Recolutie!

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers