hetanderen...comment-3561
Mijn reactie op de video staat er, en hier ook nu.
Deze opinie heb ik al maanden, en ik zie ze in dit onderzoek alweer bevestigd. Kijk, de hypothese van bescherming na vaccinatie is discutabel. Waarom zeg ik dat? Heel eenvoudig, en een dataanalyst of rekenkundige zal het met me eens zijn. Tijdens vaccinatie zie je oversterfte, dan een paar weken na het tweede vaccin zie je dat dalen. En na enkele maanden ben je terug bj af. Alsof uw immuunsysteem vergeet wat het moet doen bij besmetting met …. Dat is natuurlijk iets wayt NIET correct is want het geheugen van het immuunsysteem geeft ook na de bescherming van het vaccin, indien er al bescherming was voor een verschil moeten zorgen bij latere infectie’s. Wat is dan de verklaring van de lagere sterfte die na een paar weken optreed? Heel eenvoudig, die kan je vinden in de sterftecijfers tijdens de vaccinatie. De vaccinatiecampagne was er op gericht de mensen die nodeloos aan de machine kunstmatig in leven werden gehouden ‘op te ruimen’ om daarna met en vals gevoel van veiligheid (lees bescherming) de economie terug open te kunnen zetten. Dit is mislukt, en de oversterfte en het blijven golven van de an de gang zijnde pandemie door het gemis aan geheugen van ons immuunsysteem is ook niet aan het vaccin gerelateerd. Na de oversterfte, veroorzaakt door de vaccinatiecampagne zijn de risicopatiënten deels verminderd wat een schijnbescherming door het vaccin oplevert. Deze schijnbescherming houd na enkele maanden op te bestaan en je krijgt daarna vanzelf opnieuw oversterfte omdat het vaccin ‘in the long run’ nul verschil maakt. Het is dus volkomen nutteloos. Ook wetenschappers als bvb
www.voicef...idarity.org/ geven dit al maanden aan, maar dan om nog andere redenen die ik net opsomde.