file Recente cijfers uit de vs, maar ook over Duitsland, het VK en Denemarken.

09 jan 2022 19:44 #1
Ten tweede is dit land (en wereld) gevuld met zowel niet-vaxxed als vaxxed die ziek zijn met Covid-19. Het is een vervelende en besmettelijke griep. Op dit moment
Alleen zichtbaar, wanneer je bent ingelogd!
Ten derde toont onderzoek na onderzoek van over de hele wereld aan dat het Covid-vaccin het immuunsysteem beschadigt en verzwakt, waardoor het waarschijnlijker wordt dat de gevaccineerden bij elke volgende variant ziek worden.Ten vierde, als het vaccin zo geweldig is, waarom hebben de diepblauwe staten zoals NY dan enorme Covid-uitbraken? New York City heeft zojuist het record voor Covid-infecties op één dag neergezet, van elke stad ter
wereld. New York heeft momenteel bijna 30% van alle Covid-gevallen in het hele land. Hoe kon dit gebeuren als vaccins, maskers en lockdowns zouden werken?Ten vijfde, als het vaccin zo geweldig is, waarom zijn er dan veel meer Covid-sterfgevallen in 2021 met het vaccin dan in 2020 – zonder?Ten zesde, waarom besteedt u als arts geen aandacht aan het VAERS-rapportagesysteem? Het is al tientallen jaren de gouden standaard om vast te stellen of een vaccin meer kwaad dan goed doet.
Zevende. Weet u dat onderzoekers van de Columbia University ontdekten dat VAERS enorm ondergerapporteerd is? Ze zeggen dat je moet vermenigvuldigen met 20 om het juiste aantal doden en gewonden te krijgen. Dus volgens de wiskunde van onderzoekers van Columbia U. zijn er in feite meer dan 400.000 doden en miljoenen gewonden rechtstreeks door het vaccin.Hoe kon je aan VAERS twijfelen? 
. Dat is de rapportage van Pfizer. Iedereen die het vaccin wil, moet het krijgen. Dat heet keuze. Ze zouden president Trump moeten bedanken voor de beschikbaarheid van dit vaccin.De rest van ons die relatief gezond en/of relatief jong is, heeft een herstelpercentage van 99,9% van Covid. Niemand mag GEDWONGEN worden om te vaccineren, te maskeren, op te sluiten, zijn baan te verliezen of zijn bedrijf in Amerika te sluiten. We hebben keuze. We nemen elke dag risico's.Zeker, iedereen zou het erover eens moeten zijn dat geen enkele baby, peuter, kind of tiener ooit zou moeten worden gedwongen om deze prik te nemen. Zoals een John Hopkins-studie aantoonde, is het risico dat een kind sterft letterlijk 0. Van de 48.000 gevallen van Covid in de kindertijd die ze bestudeerden, stierf geen gezond kind.Ik heb Covid gehad. Het was verdwenen binnen 48 uur nadat ik Ivermectine had ingenomen, plus antibioticum (Z Pak), plus megadoses vitamine C, D3, zink en quercetine. Bovendien kreeg ik intraveneuze vitamine C. Werkte als een zonnetje. Binnen 48 uur weg. Mild.Ik heb nu immuniteit. Niemand met immuniteit hoeft te vaccineren. De risico's wegen ruimschoots op tegen de voordelen. Ik maak gezonde leefstijlkeuzes. Ik ben niet tegen vaxx. Ik ben pro immuunsysteem.In India maakte de regering een einde aan de ergste Covid-uitbraak ter wereld door gratis pakjes ivermectine plus vitamines uit te delen. Covid verdween letterlijk van de ene op de andere dag. Het aantal doden daalde tot vrijwel 0. Dat is precies wat Amerika had moeten doen en nu zou moeten doen.Er zijn tientallen onderzoeken over de hele wereld die de werkzaamheid van ivermectine en HCQ als antivirale middelen versus Covid bewijzen.Ik wens je het beste. Ik hoop dat ik je ogen heb geopend voor de alternatieven die er zijn. Ik weet wat je elke dag op je IC ziet, de ziekste van de zieken. Het is tragisch dat ze geen toegang hebben tot ivermectine of HCQ, plus vitamines zoals C, D3 en zink. Vroegtijdige behandeling (in de eerste 3 tot 5 dagen) met deze combinatie zou bijna garanderen dat weinigen ooit op de IC belanden - waar je ze ziet - en het kan al te laat zijn.Het is belangrijk om verschillende meningen en vragen toe te staan. Als "wetenschap" discussie of debat niet respecteert of toelaat, is het geen wetenschap meer, het is gewoon propaganda.Ik doe mijn best om Amerika gezond te houden. Ik weet dat je je best doet.God zegene.
Wayne Allyn Root

bron

Inloggen

09 jan 2022 20:07 #2
Bedankt voor het delen

Inloggen

09 jan 2022 20:36 #3
Bedankt.
Nog een goeike, naast de 30% van alle coronagevallen in NY roept Californië alle zorgmedewerkers op te komen werken, covid of niet.
Zolang ze geen symptomen hebben aantreden graag.
Geen test nodig, wel handen.
www.rt.com...ine-mandate/

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers