Ik zit met de kindervaccinatie op dezelfde lijn, we weten al deels wat dit gif aanricht met het immuunsysteem van jongeren, maar een immuunsysteem dat nog in ontwikkeling is al in de kiem smoren is inderdaad ernstig.
Bekijk de video van prof Geert Vanden Bossche eens.
Hij zegt letterlijk "ze mogen mij werkelijk in de gevangenis duwen als dit een goed einde kent" en hij meent ieder woord.
www.blckbx...n-vaccineren
Neen, voor mij moeten die ouders die hun kinderen meesleuren het zelf ook niet overleven, de grootouders als ze hier achter staan ook niet.
Het klinkt hard, maar de realiteit is niet anders. Het leven is nu eenmaal hard.
In oorlogstijd nog wat extremer.
Dit gedrag dat hier beschreven word toont nu eenmaal duidelijk aan dan toestanden van 80 jaar terug nog even goed gecreëerd kunnen worden, zie de pasjesmaatschappij, de verwijten, het veraad van gevaccineerden door het meehelpen de discriminatie in leven te houden.
Dit is net zo hard als de stelling die hier word ingenomen.
nl.
www.google...3bFnFrHYFPk5
Neen, voor mij is er duidelijk iemand even wakker als ik.
Met dit verschil dat ik waarschijnlijk ietsje ouder ben en mijn adrenaline eerst wat laat zakken.
Maar ik heb net een topic gestart die mij ruim 90 minuten heeft gekost en verbijsterende cijfers laat zien.
Misschien zit dat niveau nu toch wat aan de hoge kant bij mij ook.