Het is al TE LAAT voor bijna 1,5 miljard mensen

09 jan 2022 21:21 #1
Een samenvatting van hoe slecht de situatie is met deze vaccins, omdat niet iedereen doorheeft dat het al te laat is voor 1,5 miljard mensen over de hele wereld, ze zullen sterven. Nog eens 1,5 miljard mensen zullen de komende jaren slopende gezondheidsproblemen krijgen als gevolg van de vaccins, en zij zullen wellicht niet in staat zijn om op een zinvolle manier deel te nemen aan de samenleving, schrijft  Health Ranger Report .Er zullen in veel gevallen invaliden zijn, hartschade, neurologische schade, auto-immuun schade. Dan is er nog ongeveer een derde die dit zal overleven. Nog eens 1,5 miljard die het vaccin hebben genomen maar er niet aan dood gaan of er schade van ondervinden. En die een derde zal moeten zorgen voor de andere een derde die gewond is en moeten omgaan met de doden van de eerste een derde die dood is.En dan zijn er nog de ongevaccineerden. En de ongevaccineerden zijn degenen waar de wereld van afhankelijk is. De ongevaccineerden zullen de maatschappij opnieuw moeten opbouwen. De ongevaccineerden moeten leren hoe ze de kerncentrales moeten besturen en ervoor zorgen dat ze niet meltdownen. De ongevaccineerden zullen zich moeten voortplanten, kinderen krijgen en een duurzaam menselijk ras voor deze planeet creëren.Het aantal ongevaccineerden daalt met 30 miljoen per dag. 30 miljoen mensen per dag worden gevaccineerd. Dus op dit moment is 53% van de wereldbevolking gevaccineerd en dat aantal neemt toe met 30 miljoen per dag. Zie je waar dit heen gaat als we deze injecties niet heel snel stoppen? Dus gezien het feit dat ongeveer een derde van de gevaccineerden de komende jaren zal sterven. Dat kan 3 jaar zijn, 5 jaar, 10 jaar of gewoon uitgesmeerd over al die jaren. Maar ongeveer een derde zal sterven en dat is een zeer voorzichtige schatting, het zou veel hoger kunnen zijn. Wat het betekent is dat op dit moment elke dag 10 miljoen mensen ter dood veroordeeld worden. 10 miljoen mensen omdat dat een derde is van de 30 miljoen die dagelijks geïnjecteerd worden. Dus elke dag die voorbij gaat, worden 10 miljoen mensen in wezen op lange termijn gedood.

Zes miljoen mensen worden elke 14,4 uur ter dood veroordeeld. En het gaat elke dag door. Het is moeilijk te beseffen dat we al te laat zijn voor 1,5 miljard mensen die gaan sterven. En dat als we dit niet stoppen, als we dit volgend jaar niet stoppen, er nog eens 3,5 miljard mensen zullen worden gedood. Dus… dat is 10 miljoen mensen per dag maal 365 dagen, dat is 3,5 miljard mensen. En als je dat combineert met het aantal dat we nu al hebben, de 1,5 miljard die ruwweg veroordeeld zijn om te sterven met deze dodelijke injecties, dan hebben we het over meer dan 5 miljard mensen die afgeslacht zullen worden op deze planeet. Dat is als de vaccins doorgaan. En dat is meer dan de helft van de bevolking dood. Hoe kunnen ze meer dan een derde van de mensen doden als slechts een derde van de injecties dodelijk zijn? Het antwoord is; Multiple Booster Shots. Ze raken mensen met meerdere injecties. Dus begrijp waar we nu staan in de wereldgeschiedenis. Begrijp dat we op de rand staan van een uitroeiing, een uitsterven niveau gebeurtenis. Als we dit niet stoppen zal het catastrofaal zijn voor de mensheid.

rumble.com...-from-c.html

van: Dune

Inloggen

09 jan 2022 22:55 #2
Zoals Max Igan recent nog zei: This genocide is a purification of the soul...
Het klinkt misschien wat arrogant, maar dat voel ik ook net zo.
We willen met ons collectieve bewustzijn zo graag naar 5D...
Maar dat gaat pas lukken wanneer we van van een hele hoop mensen af zijn!
En ja, wanneer iemand niet in staat meer is om voor zich zelf na te denken, en die
troep laat injecteren... En ook nog je bloed eigen kinderen... Dan ben je volgens mij
al kansloos als mens en dan is deze genocide ook wel weer positief!!
HoHO!!! Dit is puur gezien op spiritueel gebied! Het is gewoon even niet anders....

Inloggen

10 jan 2022 20:49 - 10 jan 2022 20:49 #3
Wtf Ronald, neem ff wat melatonine en vitamine D of zo..

Inloggen

13 jan 2022 13:10 #4
Ik zit met de kindervaccinatie op dezelfde lijn, we weten al deels wat dit gif aanricht met het immuunsysteem van jongeren, maar een immuunsysteem dat nog in ontwikkeling is al in de kiem smoren is inderdaad ernstig.
Bekijk de video van prof Geert Vanden Bossche eens.
Hij zegt letterlijk "ze mogen mij werkelijk in de gevangenis duwen als dit een goed einde kent" en hij meent ieder woord.
www.blckbx...n-vaccineren

Neen, voor mij moeten die ouders die hun kinderen meesleuren het zelf ook niet overleven, de grootouders als ze hier achter staan ook niet.
Het klinkt hard, maar de realiteit is niet anders. Het leven is nu eenmaal hard.
In oorlogstijd nog wat extremer.
Dit gedrag dat hier beschreven word toont nu eenmaal duidelijk aan dan toestanden van 80 jaar terug nog even goed gecreëerd kunnen worden, zie de pasjesmaatschappij, de verwijten, het veraad van gevaccineerden door het meehelpen de discriminatie in leven te houden.
Dit is net zo hard als de stelling die hier word ingenomen.
nl. www.google...3bFnFrHYFPk5
Neen, voor mij is er duidelijk iemand even wakker als ik.
Met dit verschil dat ik waarschijnlijk ietsje ouder ben en mijn adrenaline eerst wat laat zakken.
Maar ik heb net een topic gestart die mij ruim 90 minuten heeft gekost en verbijsterende cijfers laat zien.
Misschien zit dat niveau nu toch wat aan de hoge kant bij mij ook.

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Forum updates

• Geen berichten om weer te geven.

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers