Vaccinmislukking in twee grafieken

28 jan 2022 08:55 - 28 jan 2022 08:56 #1
Ik zou een lang betoog kunnen houden over de oorspronkelijke antigene zonde, de dalende antilichamen, de problemen rond de cellulaire immuniteit, myocarditis, en al de rest.
Maar ik ga gewoon deze vier beelden aanbieden omdat ze duidelijker spreken dan alles wat ik zou kunnen zeggen, schrijft Schotland, Groot-Brittannië, Israël en Denemarken zijn vier van de meest gevaccineerde landen ter wereld. Ze hebben allemaal 90 procent volwassen Covid-vaccinatiepercentages en 60 procent boosters voor volwassenen. Toch vallen verreweg de meeste sterfgevallen onder gevaccineerde mensen; het aantal ernstige gevallen stijgt explosief; en het aantal infecties stijgt bijna letterlijk de pan uit.

Dit is het falen van het Covidvaccin op het meest diepgaande en elementaire niveau.

SCOTLAND: Covidsterftecijfers (percentages, geen ruwe cijfers) per vaccinatiestatus voor de afgelopen vier weken. Het sterftecijfer onder gevaccineerden maar zonder boosters was elke week hoger dan het sterftecijfer onder ongevaccineerden.

Bovendien vond in de meest recente week 87 procent van het totale aantal sterfgevallen  plaats bij gevaccineerden:

(Opmerking: ik heb de link gecorrigeerd. Ook zijn de gegevens in de Britse grafiek hieronder voor het hele Verenigd Koninkrijk en dus inclusief Schotland – sommige Britse lezers vroegen me dat duidelijk te maken).

BRITTANNIË:

Covid-sterfgevallen naar vaccinatiestatus in de meest recente vier weken (2.845 van de 3.860 mensen van wie de vaccinatiestatus kon worden bepaald, waren gevaccineerd – 74 procent):

SRAËL:

Ernstige gevallen sinds het begin van Covid (merk op dat het aantal gevallen in januari een hoogtepunt bereikte met het begin van de massavaccinaties en dat cijfer zal naar verwachting de komende dagen worden overschreden):

DENEMARKEN:

Totaal aantal besmettingen sinds het begin van Covid (dit cijfer spreekt voor zich):

Onthoud dat deze mislukkingen niet te wijten zijn aan vaccinatiescepticisme, of Tucker Carlson, of mij. Deze landen zijn zo dicht bij volledig gevaccineerd als maar mogelijk is.

Als u denkt dat dit is wat u een jaar geleden is beloofd – of zes maanden geleden, of zelfs een maand geleden – dan weet ik niet wat ik u moet zeggen. Maar het antwoord kan niet zijn om MEER te doen van wat niet heeft gewerkt.

“Ik wist dit allemaal VOORDAT mijn volledig Pfizer geprikte vrouw eind september Covid opliep en het aan mij doorgaf. Deze vaccins zijn noch VEILIG, noch DOELTREFFEND. In een gezonde wereld zouden ze niet eens verkrijgbaar zijn, laat staan verplicht. Totdat en tenzij mensen wakker worden en vrijheid eisen, zullen ze ons hun totalitarisme blijven opdringen,” schrijft HLG in AB’s commentarensectie.

“Vergelijkbare ervaring. Mijn vrouw is gevaxxed, maar ik niet. Ik bracht onlangs een vakantie door in een kamer naast een gezin dat ziek was en hoestte. Binnen 3 dagen lag mijn vrouw op haar kont ziek, nul symptomen voor mij. Uiteindelijk na nog eens 4 dagen, kreeg ik het van mijn gevaxxte vrouw. Een paar dagen lichte griepverschijnselen en dat was het. Genoeg met al deze belachelijkheid mensen. Het opgeven van je vrijheden is nooit de juiste optie, laat staan voor deze boogeyman onzin,” schrijft een ander.

“Ik ben begin 60 en niet vaxxed (en zal dat ook nooit worden). Heb in december COVID gekregen van een volledig gevaxxte collega. Deelde een auto op weg naar het vliegveld. Werd ziek, maar niet al te erg. Een paar dagen keelpijn en hoofdpijn. Toen ongeveer een week met de beroemde hoest (die ongeveer een maand bleef) en het gevoel alsof ik een kater had. Ik ben blij dat ik me niet heb laten vaccineren,” zegt Kevin.

Inloggen

06 feb 2022 09:30 #2
Voor Schotland zijn de cijfers van de geboosterden lager, als je kijkt naar de kolom van doden per 100k mensen.
Bij mensen bij wie hun oude vaccin zijn uitgewerkt zie je inderdaad wel dat ze minder immuniteit hebben opgebouwd tegen de huidige besmettingen.
Dat is het punt dat ik op basis van deze vier plaatjes zou trekken.

Voor Engeland zijn die cijfers per schijf van 100k of in % niet opgenomen.
Voor Israël en Denemarken gaat het om positieve testen lijkt me, maar die stijging zie je in deze periode in meer landen.

Inloggen

08 feb 2022 17:10 #3
De cijfers zijn alweer gestegen in Schhotland.
Er dient te worden opgemerkt ook dat Schotland, net als Zweden een onderscheid maakt tussen mensen die toevellig zijn overleden met een positieve PCR test, en mensen die bewezen overleden zijn met covid.
Dit zijn dus de werkelijke coviddoden.
Voor iedere coviddode die vorig jaar gered werd door het vaccin vallen er nu twee doden te betreuren.
De booster volgt hetzelfde patroon;
En we spreken nog niet eens over de vaccindoden.

Op deze pagina
publicheal...bruary-2022/
Staat deze link
publicheal...n_report.pdf
Blader eens naar pagina 54
De geboosterde mensen zijn in de mortalityrate in 4 (vier) weken van 0,21 per 100k inwoners al opgeklommen naar 1,6 per 100k.
De ongvccineerden staan gemiddeld op ca 7,5 per 100K inwoners en de dubbl gevaccineerden ...
15,49 doden per 100k inwoners, gemiddeld op 12,255 doden per 100k inwoners de laatste vier weken van de telling.

En b;t.w., Schotland telt hoeveel mensen van de positief geteste mensen daadwerkelijk covid hebben, dus dit zijn hun doden MET covid, NIET toevallige doden die toevallig positief getest hebben.

Inloggen

12 feb 2022 14:06 #4
Ik geloof niet zo in die cijfertjes

Inloggen

19 feb 2022 14:04 #5

Hoogtste sterftecijfers sinds begin pandemie in Israël.
Het meest geboosterde land ter wereld.

Ook in het VK zie ik de doden toenemen.

Bijlagen

Inloggen

21 feb 2022 20:08 #6
Als ik al stelde enige tijd terug beginnen de vaccin op middellange termijn negatieve werking te hebben, net waar dr Vanden Bossche Geert al meer dan een jaar voor waarschuwde, en opnieuw heeft deze persoon met bijna criminele uitspraken (volgens franstalige Belgische regeringspartijen) gelijk gekregen.
voiceforsc...m_source=url

www.bitchu...6l1NY2uPN04/

Dit word daarna opnieuw opzettelijk, uit commercieel oogpunt verborgen en tegengesproken met een studie in een gereputeerd peer revieuwed tijdschriftje.

www.nature...-022-06629-2

Het eindeloos blijven aanmaken van nutteloze antilichamen put je immuunsysteem alleen maar verder uit.

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers