map-pin Mondkapjes verhalen ?

02 feb 2022 11:01 - 02 feb 2022 11:03 #1
Ik heb het één keer meegemaakt, de dag voor de winkels dicht gingen. Ik was aan het winkelen met mijn moeder en toen ging er een vrouw heel hard praten, onze kant op kijkend en die riep iets in de trant van:"dat mensen nu nog zonder mondkapje durven te lopen bla bla bla". Ik keek haar man aan en begon te lachen ? arme man ?
van: Amanda

Inloggen

02 feb 2022 11:40 #2
Ik had er vandaag één die stond te janken dat de kassajongen zijn bekpamper onder zijn neus droeg. Stond ik pal naast, helemaal zonder bp maar tegen mij durfde ze blijkbaar niet. Misschien vanwege mijn leeftijd of ze voelde aan dat ik haar ter plekke dood had gehoest.

Inloggen

02 feb 2022 12:12 #3
Ik liep er met een vrouw van 83 (soort moeder voor mij), helaas wel gevaccineerd, maar ook ZONDER mondkapje, want ze is het zat...
Die vrouw met mondkapje op schreeuwde tegen ons allebei, geen mondkapje op? WAPPIES!!! En dan óók nog geen 1.5 meter afstand houden? Wappies!! Wappies zijn jullie! Ze bleef gaan...ik zei zo rustig 'tjoe tjoe, nou nou, dat maakte haar nog bozer, meters verderop was ze nog bezig, waarop ik zei: 'eigenlijk ben ik heel trots dat u mij als een wappie ziet' Zoooohhhh, dat smoelwerk!!! Arme vrouw dacht ik toen....als of ze me wilde vermoorden!

Inloggen

02 feb 2022 13:59 #4
Ik had er vandaag één die stond te janken dat de kassajongen zijn bekpamper onder zijn neus droeg. Stond ik pal naast, helemaal zonder bp maar tegen mij durfde ze blijkbaar niet. Misschien vanwege mijn leeftijd of voelde ze aan dat ik haar ter plekke dood had gehoest.

Inloggen

02 feb 2022 16:54 #5
Ik kreeg 3 weken geleden bijna een bekeuring van 1000 euro voor het niet dragen van dat mondkapje in een supermarkt. Hier in Spanje is het nog steeds verplicht om deze zowel op straat als in binnenruimten te dragen. En omdat ik het in de buitenlucht verdom om deze te dragen, was ik mij er geen eens van bewust dat ik zonder dit ding naar binnen ging. Ipv dat ik hierop werd aangesproken, had men de politie al gebeld. Te zielig voor woorden, ik voelde mij net een verdachte in een verschrikkelijke zaak.

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers