file De weekpublikatie van 4 februari voor België ziet er zo uit (enkele plaatjes).

06 feb 2022 09:43 #1
Ik heb hier enkele foto uit de officiele weekpublikatie.Als we alles goed bekijken zou de vaccin nog licht voordeel geven maar hoe geteld wordt is discutabel, daar is voldoende over geschreven geweest.Maar wanneer we in rekening brengen dat er tienduizenden demonstranten zijn, elke week, en rekening houdend met het grote aantal 'superspreaders' die er onvermijdelijk moeten tussen zitten, dan is het overwicht van de ongevaccineerden sterk ondermaats.Dus op basis van deze grafiekjes durf ik niet te stellen dat de vaccin werkt, wel in tegendeel.In het licht van de coronagolven, die de schuld waren in het verleden van de mensen, aanwezig op lockdown feestjes beschouw ik deze rapporten als bewijs van de negatieve werking van de vaccinaties.Het is nu dus de allerhoogste tijd om dit een halt toe te roepen.Wat mij betreft kunnen de centra waar ze dit gif nog verdelen worden gesloopt, en wel per direct.Al wie hier nu nog aan durft meewerken dient onmiddelijk te worden aangeklagd.

Brussel laagste besmettingen per 100K inwoners, dankzij de lage vaccinatiegraad, West Vlaanderen en A'pen al maandenlang de hoogste.

ook hier te zien, A'pen zit in de vlaamse cijfers

positiviteitsratio Brussel laagste
   85 ers betreft 266275 boosters, en toch vormen zij de grootste groep.Niet omdat ze ouder zijn maar omdat de booster die sinds september gegeven werd uitgewerkt is, zo stelt expert Van Gocht in het journaal op VRT een paar dagen terug.

vax en booster zijn de hoogste aantal besmettingen, ongevax zijn er procentueel meer

219,2 ongevax tov 307,8 gevaxte per 100K inwoners in het ziekenhuisEr liggen meer gevaccineerden in het ziekenhuis, ook verhoudingsgewijs of procentueel.

35,7 onvax vs 31,7 vax op intensievedus op intensieve zijn de gevaccineerden (voorlopig nog) in de minderheid, maar ik vermoed dat ongevaccineerden sneller naar intensieve gaan omdat ze een gevaar zouden vormen voor de rest van de ziekenhuisbevolking.Bovendien liggen er nog steeds delta gevallen op IZ, details daarvan krijgen we, uiteraard, niet te zien.

mortaliteit, opnieuw hoge toppen voor vax kampioen west vlaanderen, ook dankzij de vaccinatie en booster.

bron: covid-19.s...eport_NL.pdf
Bijlagen

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers