file Na langere tijd heb ik nog eens de weekpublicatie van onze sciensano er bij gehaald.

26 apr 2022 19:17 #1
Bij de laatsten die gevaccineerd werden is er nog een kleine werking van die prik.
Bij al de rest is het effect van de vaccinatie op het risico op besmetting nergens meer aantoonbaar in België.

Deze grafiek ondersteunt dit, hoe ouder de kinderen hoe minder gevaccineerd en hoe meer covid incidentie.
De 18+ is hier de uitzondering.
Er werd ook minder getest bij deze groep.

De booster in Brussel werd amper nog gehaald.

Positiviteitsratio op corona is er ook het laagste.

n onze woonzorgcentra zie ik ook voor Vlaanderen de hoogste incidentie voor covid en deze blijft hoog, in Brussel de laagste.
Het begint echt op een genocide bij onze ouderen te lijken.

Wel zie ik de voorspelling van Geert Vanden Bossche terug uitkomen, maar het is nog vroeg.
Hij stelt dat we in de incubatiefase zitten bij de gevaccineerden om nieuwe varianten van covid te kweken.
De oude omicron blijft bestaan naast Omicron BA2 maar verdwijnt niet.
Hij zorgt nog steeds voor doorbrakinfectie's terwijl de andere (nieuwe) varianten zorgen voor herinfectie na herstel van de ziekte.
Dit laatste toont aan dat de antilichamen bij mensen die hersteld zijn, en mestal gevaccineerd niet werken.
De laatste 2 weken is er een enorme stijging te zien bij ons van die nieuwe varianten.

Op IC zijn dit de opnames per 100k inwoners

Dan nog de mortaliteit.
Ook hier springen Oost Vlaanderen, West Vlaanderen en Antwerpen er uit.
Brussel zit ook hier bij de beteren, samen met de Waalse Namur, Liege en Luxemburg.

Bijlagen

Inloggen

26 apr 2022 19:19 #2
Blijkbaar is het max 8 bestandjes, de mortaliteit van België heb ik er nog twee plaatjes bijgenomen.
Ook hier springen Oost Vlaanderen, West Vlaanderen en Antwerpen er uit.
Brussel zit ook hier bij de beteren, samen met de Waalse Namur, Liege en Luxemburg.

Bijlagen

Inloggen

27 apr 2022 15:37 #3
Dat zijn duidelijke cijfers

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner