Beste allemaal,
De afgelopen twee weken heb ik gewerkt aan een document waarin mijn conclusies over de immuno-epidemiologische gevolgen van het massale vaccinatie-experiment worden samengevat.
Het resultaat hiervan is nog angstaanjagender dan ik had voorspeld. Ik heb daarom een samenvatting van mijn manuscript toegevoegd bij wijze van 'tsunami-waarschuwing'.
In een notendop, hier is waar ik 100% zeker van ben:
De huidige SC-2-pandemie breidt zich nog steeds uit omdat het een pandemie is van 'meer besmettelijke' varianten en verbetert dus de gevoeligheid van gevaccineerden voor infectie (infectiebevorderende antilichamen) terwijl de gevoeligheid van de niet-gevaccineerden (infectie-gemedieerde training van aangeboren celgemedieerde immuniteit) wordt verminderd.
In het pre-Omicron-tijdperk zagen we meer infectieuze varianten dominant worden; dankzij de neutraliserende antilichamen waren gevaccineerden echter nog steeds beschermd tegen ziekten. Met de komst van Omicron en zijn groeiende resistentie tegen neutraliserende antilichamen werden gevaccineerden echter vatbaarder voor infecties; wat we nu zien is dat meer virulente varianten dominant worden (Omicron-subvarianten BA.4 en BA.5[1]). dankzij de virulentieneutraliserende antilichamen (die hetzelfde zijn als die welke de infectie in de bovenste luchtwegen versterken!), gevaccineerden waren nog steeds beschermd tegen ernstige ziekten (bijv. in het geval van BA.1 en BA.2). Ik twijfel er echter niet aan dat met de groeiende weerstand van BA.4 en BA.5 tegen de virulentie-neutraliserende Abs, gevaccineerden nu snel vatbaarder zullen worden voor virulentie.
Door herhaalde activering van het immuunsysteem bij C-19-gevaccineerden kunnen verschillende infectieziekten nu asymptomatisch worden verspreid door gevaccineerden. Vanwege wijdverspreide asymptomatische overdracht in sterk gevaccineerde landen en de daaropvolgende stijging van de infectiedruk, is infectiegemedieerde immuniteit in bepaalde subgroepen van de bevolking niet langer voldoende om productieve infectie te voorkomen. Dit wakkert nu in feite de wereldwijde verspreiding aan van een aantal acute, zelfbeperkende microbiële infecties (bijv. 'seizoensgebonden' griep, RSV, maar ook door vaccins te voorkomen virale en bacteriële infecties in landen die hun vax-programma voor kinderen onderbraken vanwege de Covid-crisis) en ook van enkele acute, zelfbeperkende virale ziekten (bijv. Apenpokken, pandemie [aviaire H5N1] griep). Bovendien heeft de uitputting van cytotoxische CD8 T-cellen als gevolg van repetitieve cycli van herinfectie ook geleid tot een verhoogd recidief / reactiveringspercentage van chronische infecties (bijv. Herpetische ziekten + CMV, EBV, CMV, HIV, tuberculose ..) en terugval of metastase van bepaalde kankers bij gevaccineerden.
In de bijgevoegde samenvatting deel ik mijn geïnformeerde voorspellingen over de gezondheidsimpact die deze pandemieën met zich mee zullen brengen in verschillende subgroepen van een sterk gevaccineerde bevolking. Terwijl deze nieuwe pandemieën zich ontwikkelen, komt de super C-19-pandemie waar ik voor heb gewaarschuwd binnenkort onze kant op. In sterk gevaccineerde landen zal het de hierboven genoemde pandemieën zeker herzien. Dit komt omdat massale vervanging van 'natuurlijke infectie-verworven' immuniteit tegen SC-2 door 'imperfecte' vaccin-geïnduceerde immuniteit nu de evolutie van de C-19-pandemie in sterk gevaccineerde landen aandrijft. Dit zal niet het geval zijn in slecht gevaccineerde landen waar de natuurlijke immuniteit grotendeels bewaard is gebleven en de bevolking vaak veel jonger is (bijvoorbeeld Afrikaanse landen).
Tot slot wil ik mijn advies herhalen:
· Als u C-19 gevaccineerd bent: zorg ervoor dat u toegang heeft tot antivirale middelen en antibiotica en dat u contact hebt opgenomen met een arts die u kunt vertrouwen.
Als u niet C-19 gevaccineerd bent: u mag onder geen enkele voorwaarde de seizoensgebonden griepprik krijgen , omdat vaccinatie met geïnactiveerde griepvaccins het risico op het vangen van ADEI dramatisch zal verhogen in het geval u wordt blootgesteld aan vogelgriep. Onder geen enkele voorwaarde mag u een niet-replicerend pokkenvaccin krijgen.
Aangezien oppervlakte-eiwitten van pokken (met koepokken als levend verzwakt immunogeen) verschillen van die welke apenpokken versieren, en aangezien het niet-replicerende vaccin voornamelijk antilichamen (Abs) induceert, kunt u uzelf blootstellen aan een reëel risico op ADEI. C-19 niet-gevaccineerde mensen hebben echter helemaal geen pokkenprik nodig (en ze hebben ook geen vogelgriepvaccin nodig - voor het geval de industrie met een pandemisch griepvaccin komt!) ongeacht of ze het pokkenvaccin in het verleden hebben gekregen. Training van ons aangeboren immuunsysteem tegen coronavirus (d.w.z. SC-2) tijdens de C-19-pandemie zal niet alleen een sterke aangeboren immuunbescherming bieden tegen influenzavirussen en pokkenvirussen, maar ook tegen andere geglycosyleerde virussen die acute, zelfbeperkende infecties veroorzaken (bijv. RSV, andere verkoudheid CoV). Ik kan dit uitleggen, maar dat zou wat langer duren. Bij blootstelling aan pokken of vogelgriep kan een C-19 niet-gevaccineerde persoon die in goede gezondheid verkeert en milde of matige C-19-symptomen heeft ervaren als gevolg van een eerdere natuurlijke infectie ('dankzij' de C-19-pandemie) nog steeds een milde ziekte krijgen, maar dat is alles! Dit zal alleen maar extra antilichamen induceren om u de volgende keer volledig te beschermen, vrijwel zoals een levend verzwakt viraal vaccin dat doet. Er is zelfs een grote kans dat er geen 'vaccinafname' zal zijn wanneer u wordt gevaccineerd met levende verzwakte pokken, omdat uw getrainde NK-cellen het vaccinale virus meteen kunnen uitstoten. Aangeboren immuuntraining tegen CoV (bijv. SC-2) beschermt echter niet tegen mazelen, bof, rodehond of varicella (M, M, R, V). Dus ik blijf u gewoon aanbevelen om uw kind tegen deze kinderziekten te vaccineren voordat lokale uitbraken / epidemieën optreden. Het is nooit een goed idee en kan gevaarlijk zijn voor het kind om de MMRV-injectie te krijgen tijdens een situatie van hoge infectieuze druk. Ook wordt het niet aanbevolen om oudere kinderen / volwassenen / ouderen te vaccineren met deze levende verzwakte vaccins als ze niet eerder tegen die ziekten zijn gevaccineerd. Dus degenen die deze kindervaccins niet hebben ontvangen en geen natuurlijke immuniteit hebben verworven als gevolg van een eerdere natuurlijke infectie, lopen het risico de ziekte op te lopen in geval van een uitbraak.
Niet-gevaccineerde ouderen en kwetsbare mensen (bijvoorbeeld met comorbiditeiten) hebben een risico op het oplopen van matige tot ernstige ziekte door griep of RSV. De kans op het ontwikkelen van ernstige ziekten neemt toe wanneer het aangeboren immuunsysteem verzwakt is, vooral in geval van blootstelling aan hoge infectieuze druk (deze laatste kan zich bijvoorbeeld snel opbouwen in gebieden met een hoge bevolkingsdichtheid zoals verpleeghuizen. Ik zou daarom aanraden om je ouder/grootouders zo snel mogelijk uit verpleeghuizen te halen.
Levend verzwakt pokkenvaccin zal niet werken bij C-19-gevaccineerden omdat gastheercellen die zijn geïnfecteerd met het vaccinale virus gemakkelijk worden herkend en gedood door cytotoxische CD8 T-cellen die continu worden geactiveerd vanwege de verhoogde gevoeligheid van gevaccineerden voor herinfectie.
C-19-vaccinatie van kinderen moet onmiddellijk stoppen. Niet alleen zullen de C-19-vaccins volledig voorkomen dat aangeboren antilichamen het virus neutraliseren, maar ze zullen ook onomkeerbaar voorkomen dat de aangeboren antilichamen (in combinatie met het virus) het op cellen gebaseerde aangeboren immuunsysteem (bijv. NK-cellen) opleiden. In plaats daarvan zullen de vaccinale antilichamen de virale besmettelijkheid verbeteren en het virus in staat stellen om dwars door de aangeboren immuunafweer te blazen, waardoor ernstige C-19-ziekte wordt veroorzaakt. Het zal ook voorkomen dat het kind zijn aangeboren immuunsysteem (een hoeksteen van natuurlijke immuniteit!) opleidt om verschillende andere (geglycosyleerde) pathogenen te herkennen, terwijl die worden onderscheiden van zelfantigenen. Dit kan leiden tot ernstige ziekte veroorzaakt door verschillende andere (geglycosyleerde) pathogenen waartegen het kind niet is gevaccineerd, evenals tot ernstige immuunpathologie! Het zal ook niet langer mogelijk zijn om kinderen te vaccineren met andere levende verzwakte kindervaccins zodra ze de Covid-19-injectie voor deze vaccins hebben gekregen, kan nu ernstige ziekten veroorzaken. Het C-19-vaccin zou dus een doodvonnis kunnen zijn voor een jong kind!
Meer details over deze aanbevelingen vindt u in het volledige manuscript waar ik nog steeds aan werk.
Wat de evolutie van de C-19-pandemie betreft, is dit wat u moet volgen als u wilt weten wanneer de super C-19-pandemie op het punt staat te beginnen:
Wanneer de verhouding tussen de gevaccineerden en niet-gevaccineerde mensen in de leeftijdsgroep 10-60 jaar oud, die in het ziekenhuis zijn opgenomen vanwege Covid-19, snel begint toe te nemen, zullen we weten dat de super C-19-pandemie is begonnen. Dat is het meest gevoelige criterium!
Mijn hart gaat uit naar de gevaccineerden. De enige manier om de kwaadaardige C-19-priming te omzeilen, is door de aangeboren immuuneffectorcellen van de vaccineus goed te onderwijzen in afwezigheid van replicerend virus. Het zal van cruciaal belang zijn om ze te behandelen vanaf het vroege begin van de symptomen. Behandeling met antivirale middelen kort na infectie zou mogelijk hun aangeboren immuunsysteem kunnen trainen zonder hun infectieverhogende antilichamen te stimuleren[2].
[1] www.biorxi...9v1.full.pdf
[2] www.voicef...gh-virulence
Voor meer informatie over goedgekeurde replicerende en niet-replicerende pokkenvaccins: www.bavari.../mva-bn.aspx; www.cdc.go...accines.html
Het originele artikel is te vinden op TSN TrialSite News www.trials...es.-1935ddcf