file Aantal overlijdens na coronavaccinatie vliegt omhoog in Amerika: +6000

22 juli 2021 00:41 #1
De Amerikaanse gezondheidsdienst CDC heeft meer dan 6000 nieuwe overlijdens na coronavaccinatie gemeld. Dat is meer dan een verdubbeling ten opzichte van het totale aantal van vorige week. Tussen 14 december vorig jaar en 13 juli dit jaar kwamen bij het VAERS, dat bijwerkingen van vaccins in de Verenigde Staten bijhoudt, 6079 meldingen van sterfgevallen binnen na toediening van een coronavaccin.

Het Amerikaanse RIVM laat weten dat er tussen 14 december 2020 en 19 juli dit jaar 12.313 overlijdens zijn gemeld na coronavaccinatie. Dat betekent dat er in een week 6234 meldingen zijn bijgekomen. Het is niet bekend of de enorme sprong het gevolg is van een achterstand of dat het hier gaat om overlijdens die afgelopen week zijn gemeld.

Kan de bearer token (consumer) niet vinden

45.000 sterfgevallen
Een klokkenluider uit de medische industrie beweert daarnaast bewijs te hebben dat 45.000 Amerikanen binnen drie dagen na de coronavaccinatie zijn gestorven. Advocaat Thomas Renz heeft namens de klokkenluider een rechtszaak aangespannen tegen de Amerikaanse overheid.

De vrouw verdiepte zich in gegevens van Medicare en Medicaid om te achterhalen hoeveel mensen er binnen drie dagen na vaccinatie waren gestorven en kwam tot de ontdekking dat het er vijf keer meer waren dan gemeld door het VAERS-systeem.

rumble.com...lawsuit.html

Oorzaak van tientallen doden ‘niet te achterhalen’
In eigen land tast Bijwerkingencentrum Lareb in het duister over de doodsoorzaak van vele tientallen mensen die overleden na een coronaprik. Slechts in een handvol gevallen werd het lichaam na overlijden onderzocht.

Inloggen

22 juli 2021 01:55 #2
Schijnt dat ongeveer 10% van de sterfgevallen in deze categorie worden ge-indexeerd.... Dus als men vermeldt 6000, dan kun je er van uit gaan dat het er in werkelijkheid 60.000 zijn!

Inloggen

22 juli 2021 09:31 #3
Ja echt belachelijk. Mensen die dit vaccin opdringen moeten zich kapot schamen.
van: Ronald

Inloggen

22 juli 2021 10:34 #4
Wat mij opvalt, maar dat is logisch natuurlijk, het spike proteïne word in je lichaam aangemaakt na vaccinatie, dus zo heb je de schade met zekerheid.
Wanneer ik vooral de boostercurve in google vergelijk met de positieve testen (word besmettingen genoemd) dan zie ik dat deze elkaar volgen.
Een maand na de booster, waardoor je zeer veel antilichamen aanmaakt stijgen de besmettingen.
Waar het aantal daalt komt de daling tot stilstand, er komt een platteau.
Logisch want je hebt het spike eiwit, en antilichamen dan vol in je systeem.
Hierbij enkele voorbeelfjes:

Inloggen

23 juli 2021 20:05 #5
Ik sta hier niet van te kijken. Toen De Jonge vorig jaar riep met vaccinaties is alles opgelost had ik m'n twijfels. Virussen muteren. Grote fout is juist het vaccineren. Het Covid 19 virus zoekt een andere weg hierdoor om toe te slaan. Delta is mijn inziens een gevolg van het vaccinatieprogramma. We zijn er mooi klaar mee nu. Derde, vierde, vijfde of meer vervolg prikken? Het gaat echt niet helpen.
van: Ronald

Inloggen

26 juli 2021 23:14 #6
Ik zie steeds meer mensen die de spuit hebben gehad... ziek worden en vervolgens positief testen...
OP DIE DELTA VARIANT!!
Ook mijn buren links en rechts, eentje heeft Jansen, de ander de eerste van Pfizer gehad... Ziek --> corona!
Tot iemand het tegendeel bewijst, ga ik ervan uit dat de Delta komt door het vaccin!!
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het kwartje bij de rest ook eens valt!!

Inloggen

27 juli 2021 00:19 - 27 juli 2021 00:20 #7
In ijsland zie je net hetelfde van mijn vorige plaatjes.
Ze vaccineren massaal, enkele weken later stijging positieve testen.
uiteraard, je gaat het spike aanmaken, + antilichamen.
Goed nieuws als je dan positief test, dat betekent dan je immuniteit opbouwt.
Als er niets gebeurt heb je geen spike, of erger, geen altilichamen maar wel die vreemde cellen.
De euro is nog niet gevallen dat je positieve testen MOET hebben na het vaccin, net hetzelfde wanneer je de infectie van wat dan ook hebt moet je er positief op testen.
Hoe dom zijn de leiders in die regeringen?
O ja, nog even dat ze ook in gedeeltelijke vaccinatielockdown gaan.
sputniknew...estrictions/

Inloggen

27 juli 2021 01:14 #8
Geert... THANKS MAN!! Ik zie het nu ook pas!! Je MOET wel positief testen na het vaccin!!
Was me nog helemaal ontgaan i.d.d.!!

Inloggen

27 juli 2021 20:35 - 27 juli 2021 20:40 #9
De PCR test kan enkel eiwitten detecteren, staat al jaren bekend.
Er is geen virusdetectie. Door de mRNA vaccin zullen je eigen cellen het covid spike eiwit aanmaken volgens de code uit het jaar 2019. Natuurlijk zitten de kampioen vaccinlanden met nieuwe besmettingen.
De besmettingen in Israel baren me wel zorgen, want na 3 maand virusvrij zitten ze toch met positieve testen.
Het vaccin zou kortstondig werken en snel uit je systeem verdwijnen.
true, or not?
Of terug een virusmutatie, want dat is niet in de grond gekropen op weg naar de hellegrot.

“PCR is bedoeld om stoffen kwalitatief te identificeren, maar is van nature niet geschikt voor het schatten van aantallen. Hoewel er een algemene verkeerde indruk bestaat dat de viral load-tests daadwerkelijk het aantal virussen in het bloed tellen, kunnen deze tests helemaal geen vrije, infectieuze virussen detecteren; ze kunnen alleen eiwitten detecteren waarvan wordt aangenomen, in sommige gevallen ten onrechte, dat ze uniek zijn voor HIV. De tests kunnen genetische sequenties van virussen detecteren, maar geen virussen zelf.”

BRON: www.virusm...protease.htm

U vind deze zaken terug bij reuters, ca 10 jaar terug.
Dit staat in een recente fact check bij de main stream media zelf.

www.reuter...dUSKBN24420X

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers