check Bericht van Tisjeboy Jay

14 aug 2021 19:30 #1
Test en v—accinatie plicht voor horeca en theaters.   Het zat eraan te komen… maar vanaf 20 september is het theater niet langer een plek voor iedereen. Zodra je mensen uitsluit op basis van kleur, geloof of gender staat de wereld op zijn kop. Zodra je mensen uitsluit op basis van medische redenen valt dit onder solidariteit. Beleidsmakers hebben het begrip volksgezondheid een nieuwe betekenis gegeven. Iedereen is vrij om om te kiezen hoe ze ongezond blijven. Maar het is niet langer geoorloofd om zelf te bepalen hoe je gezond blijft, dit moet namelijk in lijn zijn met de visie van beleidsmakers.   Oh nee want niemand word gedwongen.. maar…Wanneer er consequenties  hangen aan de manier hoe jij je lichaam behandeld spreken we niet langer over een vrije keuze. Dan spreek je over medische apartheid. Ik voel mij niet thuis in dit circus en ik wil hier niet langer een onderdeel van zijn. Je kan wel klagen over de maatschappij, maar wij zijn de maatschappij. Ik hoop dat elke artiest en elk theater zich blijft afvragen of dit allemaal nog klopt met je morele kompas. Ik ga de komende maand nog extra knallen maar na 20 september gooi ik de handdoek in de ring.  Ik zal ik niet meer op het toneel verschijnen, niet onder deze voorwaarde.   Vandaag laat ik mijn koppie even hangen, maar vanaf morgen kijk ik weer omhoog. Mijn passie is mensen laten lachen en dat stopt niet, ik vind mijn weg wel.   We buigen maar we breken niet.

Inloggen

15 aug 2021 11:20 #2
Er zijn meerdere artiesten die weigeren optredens te geven voor selecte groepjes, en dit is nog een statement die kan tellen.
respect.

Eric Clapton weigert ook optredens te doen voor het clubje gevaccineerden maar hij had zelf ook hevige bijwerkingen van het Astra zeneca vaccin.
www.vrt.be...e-verplicht/
Gaat ale theater en collega artiesten zo reageren?
Mijn vrees is dat velen eerst zullen denken dat er brood op de plank moet komen en de macht uit handen zullen geven waardoor we gaan evolueren tot toestanden als 80 jaar terug.
Theatervoorstelling waar enkel Hitler en genodigden met geschreven uitnodiging binnen mogen.
Ongewenste gasten krijgen de kogel.
Dit is iets wat niemand wil, maar is het besef aanwezig bij iedereen dat we dit op het huidige ogenblik nog steeds zelf in de hand hebben?

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers