Belangrijke info vanuit de politie

21 nov 2021 16:24 #1
Wat is er gisteren in mijn ogen gebeurd…ik zit in groepen wakkere agenten en die denken er zo goed als hetzelfde over.  Een groep (Europese ?!)Romeo’s vermoedelijk betaald door de elite… en niet bekend bij de gewone politie werd van te voren aangewezen door mensen dat zij het al meerdere keren uit de hand lieten lopen. Ze werden herkend! Mensen waren bang dat die groep zou beginnen met geweld bij deze vreedzame demonstratie en dit is weer gebeurd! En die groep probeerde de boel op te stoken. Er lagen bulten stenen klaar en er werd nergens gewerkt. Denk na dit klopt niet !   De elite wil namelijk NIET dat we vreedzaam demonstreren ! De elite wil dat het uit de hand loopt zodat ze staat van beleg af kunnen kondigen. De mensen angstig voor de tv dat dit allemaal niet kan en dat de wetten aangescherpt moeten worden. Ik wens iedereen heel veel wijsheid en sterkte toe

Inloggen

21 nov 2021 20:44 #2
Schapen zullen het nooit inzien.

Inloggen

21 nov 2021 21:45 #3
We worden professioneel tegen elkaar opgezet.

Inloggen

21 nov 2021 22:34 #4
Gladio is real, daarom vertrouw ik de overheid ook niet meer. Tis niet dat ik het niet wil.. Maar het is gewoon te riskant om ze nog te supporten ze worden van binnenuit kapot gemaakt. Echt het meest logische is om gewoon te doen wat het volk wilt...

Inloggen

21 nov 2021 23:24 #5
Een duidelijk voorbeeld "Problem, Reaction... Solution!!"
Ook een beetje Predictive Programming... Er werd over de Rotterdam Rellen gezegd: Protest tegen het komende 2G beleid in ons land... Wat? Hier was in de media enkel gesproken over Oostenrijk!! Feitelijk kan men niet protesteren tegen iets wat er niet is!! Tuurlijk weet bijna iedereen dat het hier ook komt, maar dat betekent dat de media nu zelf de complot gekkies zijn geworden
O, gister in Den Haag was het enkel de politie wat aan het provoceren was... In mijn ogen niet echt gelukt!! Een brandje midden op een kruispunt en een stel opgefokte agenten die met knuppeltjes achter alles en nog wat aan renden... Alles gespeeld voor de media!! EU Leger!! Dit loopt helemaal uit de hand!! En de publieke opinie is weer gezet... En dit werkt alleen als het grootste deel van het volk angsthazen zijn!! Nou... daarom is Nederland het land bij uitstek! (Ho ho lieve broeders en zusters!! Ik bedoel niet jullie!! ;) )

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers