file Wat staat ons te wachten de komende jaren?

22 dec 2021 03:51 #1
Beste medestrijders Na 13 jaar komt er een einde aan mijn zoektocht naar een klein deel van de waarheid.Afgelopen week kwam ik de video tegen waardoor ik gelijk de handdoek in de ring gooide. Ik had nog allerlei plannen voor 2022 maar realiseerde me gelijk dat het nooit meer gaat gebeuren. Sommige projecten heb ik 7 jaar aan gewerkt en nu besloot ik in 1 klap om er mee te stoppen. Gek genoeg zonder spijt van de verloren tijd. Nee mijn focus was in 1 klap veranderd naar 'hoe ga ik dit overleven'? We hebben allemaal wel van satanische rituelen gehoord maar weten we ook dat er een God bestaat?  Ik wel zij het hardhandig toen ik door 4 agenten een near death experience in werd gedrukt. Het werd mijn meest profane ervaring in mijn leven en was in 1 klap Christen. Had nog nooit een bijbel gelezen overigens nog steeds niet Ben op zoek gegaan naar leraren die mij de kennis en wijsheid verschaften. Het princiepe is heel eenvoudig When the student is ready the teacher appears. Dit is echt zo Soms zat er nog geen minuut tussen of de volgende teacher diende zich aan. Bij de 'teacher' moet je niet aan goeroe's denken maar aan random mensen die je iets duidelijk proberen te maken Ook zitten er zeer bijzondere mensen tussen.1 van hen is Damian Galeron  Zijn ijzingwekkende visie op de toekomst is zo huiveringwekkend dat ik hem nu al 5 x bekeken heb om de impact bijna niet is voor te stellen. Ik stel voor dat iedereen de propaganda links of rechts laat liggen en zich gaat voorbereiden op een periode dat niets meer functioneert en er totale chaos is. www.bitchu...qrQbfc1yTgS/  Mijn verwachting is dat het na de kerst gaat beginnen maar voor 15 januari Ik hoop dat ik ongelijk heb! Het gaat jullie goed en zoek God. Zonder hem ga je het niet redden! Zorg voor min 5 maanden eten en dat je warm kan zitten tijdens de blackouts en dat het gas is afgesloten Mocht je het helemaal niet weten zorg dat je naar Ameland komt want daar staan een paar duizend vakantiehuisjes waar je veilig kan schuilen. Bijna 90% van die idioten hier heeft zich hier laten vaccineren dus er komt genoeg leeg :-) 
van: Dune
Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Privé Facebookgroep

Klik hier voor de FB groep!
Studio ViaNova

of scan deze code!

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner