file De electrische wagen produceert radioactief Thorium en radioactief plutonium.

25 feb 2022 12:33 #1
Er is misschien wel een kanttekening bij te maken, eens de grondstoffen gewonnen stopt dit.
Hoe de recyclage gebeurt van deze batterijen ga ik niet op in.

klimaatgek...e-mineralen/

Maar ik waarschuw nu al voor de toekomstige superbatterijen.
Om het carbon te produceren worden gebannen chemicaliën, waaronder tolueen opnieuw ingezet.

www.bronkh...de-toekomst/

Kwestie van de mensen nog wat wakkerder te maken dan ze nu meestal maar zijn.
Het is 5 voor 12.
De electrische wagens en batterijpaketten voor opslag van energie uit je zonnepanelen moet een halt worden toegeroepen.

Waarom word er noet meer geinvesteerd in de dubbele warmtepomp (powerbox van solenco)?
Waterstof produceren kost meer energie dan je er an stroom uithaalt.
Dat word als argument gebruikt.
Stroomopwekking is altijd met verlies.
Opslag ook, je haalt nooit alle stroom die nodig is om de batterijen op te laden er terug uit, plus er zijn enorme interne verliezen binnen in de batterijen.
Er is geen enkel excuus om waterstof niet in te zetten, en geen enkele reden om electrisch te gaan rijden.

www.solenc...om/powerbox/

Inloggen

25 feb 2022 13:17 #2
Geert, waar haal je de tijd vandaan om je overal in te verdiepen? Corona, Rusland/Oekraïne,
Elektrische auto's, politiek.

Inloggen

25 feb 2022 22:11 #3
Niet (veel) meer met corona bezig hoor.
Met Solenco corespondeer ik al twee jaar, maar ze kunnen gezien de capaciteit van ca 1000 powerboxen het eerste jaar en te weinig personeel onmogelijk al particuliere woningen uitrusten.
Hier gaat het over ca 4 mail heen en terug, dus niet zo heel veel uren.
Hun antwoorden zijn wel duidelijk genoeg en informatief genoeg.
Ik heb er jaren over gestudeerd of ik zonnepanelen zou plaatsen, dit als deel van de renovatie van mijn woning.
Via de constante terugkeer van grafeenoxide ben ik ook daar ruim een jaar mee bezig geweest.
Sinds Spanje dit ontdekte enige tijd terug.
Ook toen deed ik opzoeking maar er was zo veel wetenschappelijk en zoveel speculatie te lezen dat ik het effe niet meer wist.
Ik pakte dit deze ochtend terug op en kwam meteen terug bij de unief van Camebridge uit.
Gewoon copy/paste zelf duurt amper 5 minuten, maar ik denk wel dat deze info correct is.

Er zijn wat betreft waterstof en batterijen vele uren reeds geinvesteerd om er toch wel iets over te kunnen zeggen, en om mijn google zoekresultaten deftig te filteren, want deze resultaten zijn gewoon effe google en kopieren.
Met soms wat commentaar bij van mezelf.
Batterijen zie ik helemaal niet zitten, over de werking en de beperkte isolator binnenin, dat is basis vanuit mijn technische scholing, hier speelt mijn achtergrond waarschijnlijk een kleine rol.
Ik ben technieker van opleiding.
Ik ben met sommige van deze zaken jaren langer bezig dan met coronatoestanden hoor.
Met het klimaat, sinds het middelbaar, ca 1986 - 1987
Puur uit interesse.
De eerste grijze haren zijn er ook al inmiddels.
Laat het asjeblieft de haren zijn die op wijsheid wijzen.
Maar even goed leer ik nog steeds dingen terwijl ik google.
Hopelijk blijf ik zo nog een beetje up to date.

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

  • Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers