file Is dit corona of vaccin grelateerd, of is er plots een enorme griep?

10 mrt 2022 13:11 - 10 mrt 2022 13:15 #1
www.rivm.n...derlandStand van zakenIn de week van 17 tot en met 23 februari 2022 was de totale sterfte in Nederland sterk verhoogd (sterfte binnen 2 weken gerapporteerd - rondom 97% gerapporteerd). In totaal zijn 3.428 sterfgevallen gemeld; gewoonlijk verwachten we in deze tijd van het jaar tussen de 2.853 en 3.183 sterfgevallen. De gemelde sterfte aan laboratoriumbevestigde COVID-19 was in diezelfde week 61. De sterfte was verhoogd in de leeftijdsgroep 65-74 en sterk verhoogd in de leeftijdsgroep 75 jaar en ouder. De sterfte was verhoogd in alle gecombineerde regio’s.

Er is vast niets te zien op deze pagina.
www.rivm.n...n-en-cijfers
Alle curve zijn perfect normaal, alleen dat er net als vorig jaar bij de lange vaccinatiecampagne steevast een lichte oversterfte was, zo is er nu een plotse piek.
De 65 corona gerelateerde doden kunnen dit moeilijk verklaren denk ik.
Men schrijft wel dat de sterfte niet verhoogd is maar ze was hoog en ze blijft hoog.
Goed lezen wat ze schrijven is de boodschap.
Bijlagen

Inloggen

10 mrt 2022 20:06 #2
Een mogelijke verklaring is al meermaals gepost op dit forum. Rara wat is het?

Inloggen

11 mrt 2022 10:17 #3
De lezer mag zijn oordeel zelf vormen van mij, ik neem geen standpunten in, de cijfers breng ik onder de aandacht.
De rest mogen jullie zelf invullen van mij.

Inloggen

11 mrt 2022 20:58 #4
Verder kreeg ik deze studie door.
www.lifesi...n-they-take/

Uit de resultaten blijkt dat 70 mensen stierven tijdens de Moderna- en Pfizer-onderzoeken, waaronder 37 die COVID-vaccins kregen en 33 die dat niet deden. In combinatie met het feit dat de helft van de deelnemers aan de studie vaccinaties kreeg en de andere helft placebo's, geven deze cruciale resultaten geen indicatie dat de vaccins meer levens redden dan ze kosten.

Rekening houdend met steekproeffoutenmarges - zoals gebruikelijk is voor medische tijdschriften en ongebruikelijk voor de media - tonen de resultaten met 95% zekerheid aan dat:

geen van de vaccins verminderde of verhoogde het absolute risico op overlijden met meer dan 0,08% in de loop van de onderzoeken.
de vaccins kunnen tot twee sterfgevallen voorkomen of tot drie sterfgevallen per jaar veroorzaken bij elke 1.000 mensen.
Belangrijk zijn die resultaten:

zijn van toepassing op volwassenen en oudere kinderen, gemiddeld als een groep, en de voordelen en risico's van de vaccins kunnen voor elk individu aanzienlijk verschillen.
niet van toepassing zijn buiten de tijdschema's van de studies, die beperkt waren tot enkele maanden.
zijn niet van toepassing op mensen die zijn uitgesloten van de onderzoeken, inclusief mensen die ernstig ziek zijn, eerder COVID-19 hebben gehad of een immuunstoornis hebben zoals hiv.
zijn niet van toepassing op de momenteel dominante SARS-CoV-2-variant (Omicron).

We zagen dit al veel langer maar dit zijn de actuele cijfers op korte termijn.
Op de langere termijn zal nog moeten blijken in welke richting de balans zal verder gaan.

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers