file Worden wij geregerd door fascisten?

05 apr 2022 16:16 #1
Eerder in 2009 was er al een poging via de who om de Mexicaanse griep tot pandemie uit te roepen.
Later met covid 19 lukte dit wel, al moest de WHO 3 definities aanpassen om dit doel moeizaam te bereiken.
Maar iedereen moest van mening zijn dat we te maken hadden met een gevaarlijk virus, en dat vaccineren de enige uitweg was uit deze pandemie.
Nu in het Oekraïnse conflict moet iedereen russofoob zijn of je bent pro Rus.
Net als mensen die kritiek hadden op het covid beleid meteen het stempel van anit vax kreeg.
De wereld waarin we de laatste jaren leven is niet de wereld waarin ik oud wil worden.
Geen idee hoe de wakkere burger dit alles ervaart maar hier bedank ik feestelijk voor.

lug-info.c...hurnalistHet opleggen door Europa van één enkele mening aan de Russische Federatie is een manifestatie van fascisme - Duitse journalist Het opdringen van een gemeenschappelijke mening over Rusland aan het Europese publiek is een manifestatie van fascisme. Guillermo Quintero Ramirez, een publieke figuur en journalist van de Berlijnse editie van de Duitse interregionale krant Jungle Welt, verklaarde dit tijdens een briefing in LuganskInformCenter."Europa probeert nu op te leggen dat de hele wereld zich tegen Rusland heeft geschaard, maar in feite is dat absoluut niet zo. Velen steunen Rusland. Ik zie hier ( in Donbass ) verschillende meningen die kunnen verschillen. Ik heb hier aandacht aan besteed. Wat is wat er nu gebeurt in Europa, wanneer slechts één mening wordt opgelegd, is het absoluut duidelijk fascisme, wanneer er helemaal geen meningen zijn, behalve één officiële", zei de Duitse journalist.Hij voegde eraan toe dat hij zich in dit verband zorgen maakt over de toekomst van westerse landen."Het baart me grote zorgen, ik zie het gevaar dat het fascisme naar Europa komt", zei Ramirez. *k32*s

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Forum updates

• Geen berichten om weer te geven.

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers