file Licht van geluk

09 mei 2022 08:35 #1
Ik zoek nu sinds gisteren op de officiele site van Lugansk, (lug-info) naar nieuws over die luchtaanval waarbij 60 burgers zouden zijn omgekomen maar ik vind er in de regio of in Rusland niets over terug.
Er is enkel het verhaal van een gouverneur die via Kiëv dit nieuws het westen in stuurt.
Vreemd want als er 60 mensen sterven, militair doelwit of niet dan lijkt dit echt wel nieuws dat verspreid moet worden in de regio.
Wel vind ik ondermeer nieuws over de heropstart van fabrieken.

lug-info.c...idaniyaLICHT VAN GELUKOp 7 mei werd in Shchastia de thermische centrale van Lugansk gelanceerd. Zonder overdrijving vond deze historische en langverwachte gebeurtenis plaats dankzij Russische geniesoldaten die mijnen ruimen in de thermische centrale, die ooit door de veiligheidstroepen van Kiev in een krachtig versterkt gebied werd veranderd, en de energie-ingenieurs van de Republiek, die de fabriek snel weer operationeel maakte,  De hervatting van het werk van LuTES zal het mogelijk maken om de vernietigde gesloten productiecyclus in de metallurgische industrie te herstellen en het werk van de Alchevsk Iron and Steel Works en de Stakhanov Ferroalloy Plant, de vlaggenschepen van de economie van de Volksrepubliek Luhansk, volledig te starten .De lancering van deze ondernemingen biedt de mogelijkheid om meer dan 15 duizend banen in de Republiek te organiseren, om hoogwaardige vloeibare goederen te ontvangen in de vorm van gewalste metaalproducten, staalproducten en ijzerlegeringen. De verkoop van producten van de Alchevsk Iron and Steel Works en de Stakhanov Ferroalloy Plant zal een kans bieden om fondsen te ontvangen die zullen worden gebruikt om de infrastructuur te herstellen en de economie van de regio te ontwikkelen.Bovendien zal de lancering van de Lugansk TPP elektriciteit leveren aan alle bevrijde nederzettingen van de LPR, extra vermogen, een stabiel spanningsniveau en een ononderbroken stroomvoorziening bieden aan alle consumenten in de regio's Stakhanov en Luhansk van de Republiek.AMBASSADEUR VAN DE REPUBLIEKHet hoofd van de LPR, Leonid Pasechnik, benoemde bij zijn besluit Rodion Miroshnik tot Buitengewoon en Gevolmachtigd Ambassadeur van de Republiek in Rusland.Pasechnik feliciteerde de eerste ambassadeur in de geschiedenis van de LPR en sprak zijn vertrouwen uit dat de interactie tussen de Republiek en de Russische Federatie nog productiever zou worden, wat zou worden vergemakkelijkt door de jarenlange ervaring van Miroshnik in de Contactgroep en als adviseur van de hoofd van de LPR op het gebied van buitenlands beleid.De nieuw benoemde ambassadeur verzekerde "landgenoten in het moederland en buiten zijn grenzen", evenals al degenen die de republiek steunen, dat hij "alles zou doen om u niet teleur te stellen". "Ik hou echt van mijn regio Loehansk en zijn mensen, en daarom zal ik heel hard mijn best doen", benadrukte Miroshnik.Rodion Valeryevich Miroshnik werd geboren op 31 januari 1974 in Voroshilovgrad (nu Lugansk). Afgestudeerd aan het Lugansk State Pedagogical Institute, vernoemd naar Taras Shevchenko. Hij werkte als leraar, toen - op de Lugansk-televisie, leidde hij het regionale staatstelevisie- en radiobedrijf van Lugansk. Hij werd verkozen tot plaatsvervanger van de regionale raad van Lugansk, leidde de persdienst van het hoofd van de regionale staatsadministratie van Luhansk, was de perschef van de premier van Oekraïne, Viktor Janoekovitsj. In 2010 - 2011 was hij vice-voorzitter van de regionale administratie voor humanitair beleid van Luhansk. Van 2015 tot 2022 - vertegenwoordiger van de LPR in de werkgroep politieke kwesties van de Contactgroep. Adviseur van het hoofd van de LPR op het gebied van buitenlands beleid.

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers