map-pin Menselijke vlees bij McDONALD’S

11 mei 2022 14:48 #1
Menselijke vlees bij McDONALD’SMenselijke vlees bij McDONALD’S . Waarschijnlijk kan bijna niemand raden dat het verkopen van koteletbroodjes eigenlijk net zo interessant en verschrikkelijk kan zijn. Interessant – in alle opzichten behalve economisch. Bedrijven als McDonald’s willen niet in de eerste plaats direct rijk worden door alleen maar snacks te verkopen. Hun doel is anders. En deze “andere” is verschrikkelijk in elke zin van het woord.Eind juli 2011 verscheen een vreemde videoclip “Outrageous truth about the McDonald’s project” op internet. Het daarin opgenomen netwerk werd gepresenteerd als een wereldwijd netwerk van schuilkelders die meer dan 100.000 mensen in de Verenigde Staten kunnen verbergen. Het voordeel van deze schuilplaatsen is dat alle Amerikanen van kinds af aan hun locatie kennen, en van de troepen van de tegenstander van de massale cateringonderneming – dit is een perfecte maskering.

Lees het artikel verder op  Menselijke vlees bij McDONALD’S
12 mei 2022 10:39 #2
De passage over silicium stoorde mij meteen al.
Van Silicium zijn 2 vormen die opneembaar zijn bij de spijsvertering, en ik slaap al jaren op een hoofdkussen gevuld met milletdopjes.
Hiervan kocht ik een grote zak in Nederland.
Wat info over deze stof die we echt nodig hebben voor onze gezondheid.

www.bol.co...00082248812/

Het oergraan speltkaf bestaat voor 90% uit kiezelzuur (bekend ook als spoorelement Silicium). Door de aanwezigheid hiervan en de masserende werking kan dit natuurkussen een positieve werking hebben bij hoofdpijn, migraine, reuma, nek- en schouderklachten, whiplash, stress, nervositeit en slapeloosheid.

Google gerust nog wat naar deze stof.
De auteur van het mac donalds artikel heeft een wel zeer levendige fantasie vind ik.
12 mei 2022 10:55 #3
Je moet eens kijken waar de kleurstof E150d voor komt.
Cola, al wat bruin moet kleuren heeft categorie 4.

Hier wat info, dan eet ik liever een hamburger. Als je echt alles gaat uitvergroten graaf je jezelf een gat in de grond en je komt er gewoon nooit meer uit:

stringfixe...aramel_color

[18] Terwijl de Amerikaanse FDA, [19] Canadian Health Products and Food Branch [20] en de Europese Autoriteit voor voedselveiligheid (EFSA) [21] karamelkleur veilig hebben gevonden voor gebruik in voedsel en dranken, heeft Californië 4-methylimidazol ( 4-MeI), een verbinding gevormd bij de vervaardiging van klasse III en IV caramel kleuren, in staat Proposition 65 , [22] dus rechtmatig nemen in de categorie chemicaliën “waarvan de toestand kanker veroorzaken of voortplanting”. Volgens de Food Chemicals Codex is 4-MeI in karamelkleur toegestaan ​​tot 250 ppm op basis van kleuraanpassing, wat neerkomt op maximaal 250 ppm voor elke 0,100 kleurabsorptie van een 0,10% -oplossing bij 610 nm.
Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

  • Geen berichten om weer te geven.

Privé Facebookgroep

Klik hier voor de FB groep!
Studio ViaNova

of scan deze code!

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Forum updates

  • Geen berichten om weer te geven.

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers