file Mysterieuze koortsgevallen in Noord Korea

13 mei 2022 10:54 #1
Er is maar 1 coronageval bij, wat is hier aan de hand en komt dit opnieuw op ons af?
Is de nieuwe pandemie in de maak?
Wat ik je al vast kan vertellen, twee weken terug had mijn vroouw plots koorts, 39,6°C
Ik zelf had het 6 dagen later.
Ik mat 40.3°C koorts, na ca 40 minuten symptomen.
Nog eens 40 minuten later was de koorts weg.
De volgende dagen ging het op en af, naar 37.2 of 37.6 en terug naar 36.6.
Er rest een droge hoest die nu mindert bij ons allebei.
Nu kan ik me wel voor stellen dat mensen hieraan overlijden.
40°C kan dodelijk zijn.
We zijn beide tegen het corona vaccin en namen het niet, dit voor de duidelijkheid.

Noord-Korea onthulde vrijdag een wijdverbreide uitbraak van koorts die zich sinds eind april “explosief” over het land verspreidde, resulterend in 350.000 gevallen en zes doden – waaronder één die positief testte op Covid-19. 

www.bloomb...r-spreadDoor Shinhye Kang en Jeong-Ho Lee 13 mei 2022 00:11 CESTBijgewerkt op13 mei 2022 08:30 CESTNoord-Korea onthulde vrijdag een wijdverbreide uitbraak van koorts die zich sinds eind april “explosief” over het land verspreidde, resulterend in 350.000 gevallen en zes doden – waaronder één die positief testte op Covid-19. Het nieuws kwam een ​​dag nadat de staat voor het eerst zei dat er een Covid-geval binnen zijn grenzen was, wat leider Kim Jong Un ertoe aanzette grote steden af ​​te sluiten en op te roepen tot strenge maatregelen om het virus te stoppen. Alleen al op donderdag had Noord-Korea 18.000 nieuwe gevallen van koorts en maar liefst 187.800 mensen worden geïsoleerd en behandeld, aldus het officiële Koreaanse centrale persbureau. Noord-Korea, dat Covid-vaccins heeft gemeden, zei niet expliciet dat de nieuwe infecties het gevolg waren van het coronavirus, maar de volksgezondheidscrisis heeft de door de staat gecontroleerde media de afgelopen dag gedomineerd. Terwijl experts lang betwijfelden of Noord-Korea erin slaagde de pandemie die de wereld sinds begin 2020 teistert buiten te houden, suggereert Kims stap deze week om de uitbraak publiekelijk te erkennen dat de gevallen te wijdverbreid zijn voor autoriteiten om te controleren. De coronavirussituatie in Noord-Korea lijkt "ernstiger dan we dachten", zei een Zuid-Koreaanse presidentiële  functionaris  , meldde Yonhap News Agency. "Het is mogelijk dat Kim niet langer kan doen alsof Covid niet bestaat in het land", zegt Soo Kim, een beleidsanalist bij de Rand Corp. die eerder bij de Central Intelligence Agency werkte. “Na meer dan twee jaar ronduit te hebben ontkend dat er Covid-gevallen in het land waren – zonder vaccins, geen hulp van buitenaf en een toch al slecht volksgezondheidssysteem – kan Kim de realiteit niet langer onderdrukken”, zegt ze. zei.Tijdens zijn bezoek aan de staatsfaciliteit herhaalde Kim Jong Un het belang van het afsluiten van alle steden. “Het is de hoogste prioriteit om de verspreiding van het virus te blokkeren door gebieden actief af te sluiten en personen met koorts op een verantwoorde manier te isoleren en te behandelen”, zei Kim Jong Un volgens KCNA, waarbij hij zwoer dat zijn partij “de overwinning van de epidemie zou leiden. ”"Het is de belangrijkste uitdaging en de allerhoogste taken voor onze partij om de onmiddellijke crisissituatie op het gebied van de volksgezondheid in een vroeg stadium te keren, de stabiliteit van de preventie van epidemieën te herstellen en de gezondheid en het welzijn van onze mensen te beschermen", zei leider Kim tijdens de noodtoestand van de staat. hoofdkantoor voor epidemiepreventie.  Noord-Korea heeft fantastisch werk geleverd door Covid buiten te houden. Of het loog Tot donderdag had het regime van Kim ontkend dat er Covid-gevallen waren, een bewering die door experts in de VS, Japan en andere landen in twijfel werd getrokken. Het heeft ook vaccins van de buitenwereld geweigerd, met berichten dat geplande verzendingen zijn opgeschort omdat Noord-Korea de regels van Covax, een instantie die wordt gesteund door de Wereldgezondheidsorganisatie, niet wilde volgen. Kort nadat Noord-Korea het publiek op de hoogte had gesteld van Covid binnen zijn grens, toonde Noord-Korea zijn militaire macht door drie ballistische korteafstandsraketten af ​​te vuren in de wateren voor de oostkust.
16 mei 2022 15:23 #2
Bizar. Ik heb ook het vermoeden dat er eerdaags veel shit op ons afkomt. 
Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers