file En bij Zelensky komt bij mij opnieuw de morele vraag biven,

23 mei 2022 08:34 #1
 heeft iemand die al drie maand smeekt om meer zware wapens de intentie om zo veel mogelijk levens te redden?

www.nieuws...522_94044547

Bovendien heb ik deze nog staan:
Want Kadyrov begrijpt niet waarom de soldaten er zich niet overgeven.
Zelfde verhaal van Azovstal, ze mogen niet van Kiëv, ook al worden ze verder omsingeld door een overmacht 10 maal groter dan zij.
Levens redden? Alles terug zoals vroeger, zo ver volg ik Zelensky, verder blijft hij beter een acteur vind ik.

tass.ru/ar...90195Kadyrov riep de nationalisten in Severodonetsk en Lisichansk op zich over te geven, zoals ze deden in Azovstal
"Zij (de nationalisten van Azovstal - TASS-biljet) hebben zich overgegeven, maar er zijn nog steeds hun gelijkgestemde mensen die zogenaamd Oekraïne verdedigen, het Oekraïense volk <...>. Ik smeek degenen die zich vandaag verzetten in Severodonetsk, Lysichansk, rond deze mensen wijzen zodat ze tot bezinning komen, leggen hun wapens neer totdat ze in een hoek worden gedreven, totdat ze worden vernietigd <...> U ziet hoe [President van Oekraïne Volodymyr] Zelensky, zijn ministerie van Defensie, de gewapende Strijdkrachten hielpen, hoe ze Azovstal hielpen, aan de belangrijkste commandanten. Dus ze zullen je "helpen". Daarom, hoe eerder je je overgeeft, hoe beter het voor iedereen zal zijn, "zei Kadyrov.

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers