Ook de Britse minister van Buitenlandse ZakenTrass zei dat onderhandelingen met de Russische Federatie pas kunnen worden gevoerd na de militaire overwinning van OekraïneDe wapenleveringen zullen dus nog even doorgaan, en er zal beschietingen gezien worden in heel Oekraïne, tot Kiev, Lviv 'and so on'
De waarschuwing dat de NAVO het land (Oekraïne) tot een bloedbad drijft word in de wind geslagen en
de "NAVO" , het gedrocht van Washington waar Europa beter uit stapt (ik schreef dit meermaals) geeft geen reet om de burgers van dat land.
Ze (Waschington) zijn al even erg als de neo nazi daar.
De doden die straks te betreueren zijn zullen Rusland worden aangewreven, maar er zijn veel meer factoren dan dat.
Dit is de strijd tussen de twee oude rivalen, de VS en Rusland.
Een stuiptrekking van de oud grootmacht VS dit maal.
Van deze show distancieer ik mij persoonlijk volledig van, dat vertel ik je ook open en bloot.
tass.ru/me...5066189Trass zei dat onderhandelingen met de Russische Federatie pas kunnen worden gevoerd na de militaire overwinning van OekraïneDit is niet het moment voor gesprekken, zegt de Britse minister van Buitenlandse Zaken:MADRID, 29 juni. /TAS/. Vrede op lange termijn in Europa is alleen mogelijk in het geval van de nederlaag van de Russische Federatie in Oekraïne, dit is niet het moment voor onderhandelingen. Dit werd woensdag aangekondigd door de Britse minister van Buitenlandse Zaken Liz Truss, tijdens een toespraak op het NATO Public Forum in Madrid."We hebben de plicht om de nederlaag van Rusland in Oekraïne te bewerkstelligen. We moeten dit doen in het belang van de Europese veiligheid, vrijheid en democratie. Dit is de enige manier om langdurige vrede in Europa te bereiken. Sommigen praten over de mogelijkheid van onderhandelingen nu Rusland nog in Oekraïne is. Maar ik denk dat dit een valse vrede zou brengen", zei het hoofd van het Britse ministerie van Buitenlandse Zaken.Truss voegde eraan toe dat westerse landen "moeten leren van het verleden, zoals het mislukken van de akkoorden van Minsk, om duurzame vrede in de regio te verzekeren." "Mijn boodschap is dat we eerst Rusland moeten verslaan en dan moeten onderhandelen", zei ze.Op 24 februari kondigde de Russische president Vladimir Poetin een speciale militaire operatie aan als antwoord op het verzoek van de leiders van de Donbass-republieken om hulp. Daarna hebben de VS, de EU, het VK en een aantal andere staten grootschalige sancties opgelegd aan de Russische Federatie en de wapenleveringen aan de Oekraïense autoriteiten verhoogd.