file Dit bericht vertrok naar onze krant 'Het belang van Limburg'.

06 sept 2022 08:02 #1
www.hbvl.b...906_91596171

Over nord stream is de info onvolledig, en dit is reeds een jaar het geval. Kijk, het enige wat in de media komt is dat er 1 gasturbine opgestuurd was naar Canada, die is nu in Duitsland. Er waren 2 turbines in dienst waarvan er 1 naar Canada moet. Deze twee turbines waren goed voor 40% van de gasproductie. 1 buiten dienst is goed voor nog 20% van de gaslevering. Dus een snelle rekensom leert mij al 5 maand lang dat er a rato van 20% per turbine 5 turbines nodig zijn. De pers spreekt dus over een turbine die in dienst was, tot het olielek, een turbine dat revisie nodig heeft en een turbine die nog kan werken. Dat zijn slechts 3 van de 5 turbines. Waar zijn die overige twee turbines? Ik las in Rusland twee weken terug dat er in totaal 5 turbines zijn wat mijn theorie waar ik al 5 maand mee worstelde staaft.
Kijk, nu word er met modder gegooid vanwege het olielek, maar wat is de zin van het openstellen van een pijplijn die maar 20% kan leveren.
Zoek eens uit alstublieft wat er meer aan de hand is met de overige turbines, twee stuks. Want die maken waarschijnlijk deel uit van de westerse excuses die het propagandische (propagandistische) moddergooien rechtvaardigen.
De pot (het westen) verwijt de keten (Rusland) dat hij zwart ziet maak ik me sterk.
Als u het plaatje volledig hebt, schrijf er dan nog eens een artikel over, zodat we tenminste 'weten' waar over we hier precies spreken.

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers