file Wat is er aan de hand in Charkov?

10 sept 2022 07:35 #1
www.hbvl.b...909_96036233

In Rusland lees ik het volgende:
tass.ru/me...ama/15710609
en ik schreef de krant opnieuw aan:Even dit:Hoe weet u dat er een tegenoffensief is in Charkov? Omdat Kiev het zegt?www.hbvl.b...909_96036233 Leest u ook even wat het hoofd van de militair-civiele administratie van de regio, Vitaly Ganchev zegt?
Het betreft aanvallen op de burgers die naar de grensposten vluchten en waar het Russische leger zich over ontfermt.
De soldaten zijn niet verplaatst naar het front bij Kryvyi Rih
Ze evacueren onder beschieting met gevaar voor eigen leven de onschuldige burgers.

tass.ru/me...a/15710609In de regio Kharkiv werd vijf keer een toename van het aantal beschietingen van de regio in twee dagen gerapporteerd
Volgens het hoofd van de militair-civiele administratie van de regio, Vitaly Ganchev, hebben veel mensen die op de vlucht zijn voor beschietingen door de strijdkrachten van Oekraïne zich nu verzameld bij controlepostenMOSKOU, 9 sept. /TAS/. De intensiteit van de beschietingen op de bevrijde gebieden van de Kharkiv-regio is de afgelopen twee dagen vervijfvoudigd. Dat heeft het hoofd van de militair-civiele administratie (CAA) van de Kharkiv-regio Vitaly Ganchev vrijdag bekendgemaakt."De afgelopen twee dagen is de intensiteit van de beschietingen ongeveer vijf keer zo groot geworden. In dergelijke omstandigheden is het zelfs erg moeilijk om een ​​evacuatie uit te voeren, maar we proberen zoveel mogelijk de mensen te [evacueren] die willen verlaat gevaarlijke gebieden", zei hij op de  tv-zender Russia-1  .Volgens Ganchev zijn veel mensen die op de vlucht zijn voor beschietingen door de strijdkrachten van Oekraïne momenteel verzameld bij controleposten in de regio Charkov, de autoriteiten van de regio lossen hun problemen op met de hulp van het leger. Dat heeft het hoofd van de militair-civiele administratie (CAA) van de Kharkiv-regio Vitaly Ganchev vrijdag bekendgemaakt."Natuurlijk proberen we zoveel mogelijk mensen onder het vuur te halen. <...> In steden als Izyum, Shevchenkovo, Balakleya, Kupyansk, voor zover we ons kunnen veroorloven, evacueren we natuurlijk Er hebben zich al veel mensen verzameld bij controleposten - we beslissen nu waar we [deze mensen] heen moeten brengen, hoe we ze kunnen huisvesten, hoe we voedsel kunnen verstrekken. Al deze problemen worden nu opgelost door de militair-civiele administratie. natuurlijk niet zonder de hulp van het leger", zei hij.Eerder zei Ganchev dat de evacuatie van de burgerbevolking uit Izyum en Koejansk aan de gang was, en dat Veliky Burluk ook onder beschietingen lag, van waaruit ook mensen werd gevraagd te evacueren.Eerder donderdag vertelde Ganchev aan TASS dat de strijdkrachten van Oekraïne probeerden de stad Balakleya in de regio Charkov te omsingelen, maar werden afgewezen. Eerder merkte hij op dat Balakleya en Izyum constant onder vuur liggen van de Oekraïense veiligheidstroepen.
Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers