file De thermometerfraude blootgelegd die misbruikt word om de great reset door te drukken.

04 okt 2021 14:03 #1
electrover...ature-fraud/ Geoclastica Ltd  Technische noot 2021-6  Dr. Roger Higgs  (DPhil, Oxford, Geology) 28 september 2021, gewijzigd op 2 oktober 2021 .Hieronder vindt u de nieuwste  ResearchGate-  bijdrage van Dr. Roger Higgs - bestaande uit 4 eenvoudige dia's (15 minuten gelezen) die onomstotelijk bewijzen dat de zon het klimaat regeert."De dia's onthullen de adembenemende schaal van NASA-HadCRUT-fraude met temperatuurfixatie", schrijft Dr. Higgs."Je zult geschokt zijn", vervolgt hij.“Toen ik zag hoe de monumentale schaal van het bedrog werd blootgelegd toen ik deze nieuwe bijdrage de afgelopen dagen verzamelde, viel mijn mond open. Ik walg. Hoe  durven  deze gewetenloze mensen deze afschuwelijke misdaad tegen de menselijkheid te begaan, namelijk het manipuleren van de wereldwijde thermometergegevens om een ​​drastische herstructurering van de wereldmaatschappij (The Great Reset) te 'rechtvaardigen' en de ontzegging van levensverlengende betrouwbare energie aan miljarden verarmde burgers van ontwikkelingslanden ?”
05 okt 2021 18:50 #2
Ze trekken alles uit de kast
05 okt 2021 20:10 #3
Net weer een bericht.
Ter inleiding, ook vorig jaar was er recordveel sneeuwval in het noorden, waardoor de sneeuw 30cm dikker lag dan gemiddeld, dit is een voortdurend proces.
De oppervlakte van zee-ijs is voorlopig nog beperkt, maar de sneeuw zal zakken/comprimeren en uiteindelijk zet de ijskap terug uit.
Na de koudste 6 maanden op Antarctica nu een start van de Arctische winter met een grote voorsprong reeds aan het eind van de zomer.
De fruitboeren moet ik niet herinneren an het koude voorjaar geloof ik?
electrover...012-average/
Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Privé Facebookgroep

Klik hier voor de FB groep!
Studio ViaNova

of scan deze code!

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner