file Militairen worden ingezet in Nederland en oefenen nu al opstraat

02 dec 2021 18:58 - 02 dec 2021 19:00 #2
Je leeft nog! <3

Jaa dat was te verwachten.. Maar al die soldaten zullen landveraders zijn plus het zorgt alleen maar voor nog meer escalaties. 

Inloggen

02 dec 2021 20:20 #3
Ik mag toch aannemen dat een gemiddelde militair te trots is om In opdracht van Bruls of Grapperhaus aan de slag te gaan... Dat is nou niet wat je zegt: Soldaat van Oranje... Al weet ik dat ongeveer 70% van onze Mariniers Het Jansen vaccin heeft gehad, Inmiddels misschien al meer... (en dat mijn buurman er een paar dagen goed ziek van is geweest...)

Inloggen

03 dec 2021 02:34 #4
Ha... Defensie mijn reet.. Het is al lang geen "defensie" meer ze hebben al de troepen meermaals ingezet tegen eigen burger.. Dat is niet wat ze mij leerde als kindsoldaat zijnde voor het Nederlandse leger.

Inloggen

05 dec 2021 12:50 #5
Toch zijn er nog veel bij Defensie die het er niet mee eens zijn.

Greetz

Inloggen

05 dec 2021 14:00 #6
Maakt helaas niet uit.. Ik ken te veel militairen die kinderen dood geschoten/gemaakt hebben.. Ze zijn getraind in een hunnie of ik situatie altijd zichzelf te kiezen. Als er een kind met wapen staat.. Dan is het een dreiging en die schakel je uit. Het is leip I know.. Maar het gebeurt en is een realiteit.. Ik heb medelijden how ever met de mensen die met zichzelf moeten leven daarna. 

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers