Achtung! Befehl ist befehl!!!

27 mrt 2022 13:29 #1
Je hoeft het er niet altijd mee eens te zijn, maar je hoeft geen hoge opleiding te hebben doorlopen om te zien dat er hele vreemde dingen gebeuren. Ik probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn met die ratten in Den Haag omdat ik nog zoveel mogelijk wil genieten met de vrouw en kinderen en geen zin heb aan gezeik aan mijn kop.

Wanneer je goedbedoelde dingen post om mensen aan het denken te zetten, krijg je alleen maar gezeik. Het levert weinig op iig. Er zijn een aantal mensen die zeiden er blij mee te zijn en dat ze nu ook dingen doorhebben. Die hebben zich er in verdiept. En je hoeft echt geen Einstein te zijn om de puzzelstukje op de juiste plek te leggen. Maar je moet er wel voor open staan en niet als enige reactie 'Wappiiiiie' roepen, omdat je zelf lijdt aan Cognitieve dissonantie. Wat overigens niet slecht is hoor, maar wel erg gevaarlijk op de langer termijn.

Dus ik twijfelde om dit te posten, maar doe het toch. Misschien willen sommige geen vriendjes op Facebook meer zijn of doen ze anders in het echte leven. En dat om een mening. En zorg die je deelt. Trust me, ik lig er geen moment wakker van. Maar jammer is het wel hoe de maatschappij is geworden. Hoe men met elkaar omgaat. Heel droevig....

Als mensen het normaal vinden dat groepen buiten gesloten worden, dat er mensen opgepakt worden om een mening, dat er nog steeds een werkende spoedwet is voor een zogenaamde griep die onterecht op de categorie A lijst is gezet. Dat de Europese (corona) pas er gewoon gaat komen deze zomer. Dat niets van al die horror scenario's en praatjes van Hugo zijn uitgekomen. Maar er wel aantoonbaar mensen ziek zijn geworden of erger van het vaccin. En het nog steeds slikken als zoete koek. Het zal allemaal wel en we zijn nu toch vrij. Alles ist vorbei.....? NEIN!

Operatie Lockstep rolt haar programma precies volgens het boekje uit. Tot nu toe loopt het aardig synchroon met wat ik jaren geleden al gelezen heb. Op dit moment is agendapunt actief: 'Geef mensen het gevoel dat ze weer vrij zijn.' Daar zitten we nu.

Waarom is de spoedwet er dan nog? Waarom staat Corona (wat best een heftige griep kan zijn), nog steeds op de A-lijst? Waarom worden artsen, verhalen over bijwerking, de vele doden, zelfmoorden, noem maar op, buiten de reguliere mainstream gehouden? Waarom dreigen ze nu al met een nieuwe variant? Waarom pakken ze mensen op die een eigen mening hebben? Mensen die niet zeggen wat ze in Den Haag willen horen? Het lijkt wel of iedereen het normaal vindt, maar dat is het niet.

Waarom zit deze regering er überhaupt nog? Druk met nieuwe plannen voor the Great Reset / NWO. Ze doen er niet eens geheimzinnig over hè. Het komt allemaal voorbij op hun site, in filmpjes waar ze het benoemen. Build back better. Het WEF is geen grap. Die hebben meer macht dan alle wereldleiders bij elkaar. Sterker nog, dat zijn de slaafjes van het WEF. Die doen precies wat ze moeten doen. Befehl ist befehl!

Ze zijn iig niet druk met de 1115 kinderen weer terug te brengen bij hun ouders, die elkaar al jaren niet gezien hebben. Stel je dat eens voor. Jaren je kind niet zien door fouten van een ander. En dan het gevoel hebben dat je machteloos bent. De wereld draait gewoon door en jij bent je kind kwijt. Daar hoor je ze niet over. Denk daar eens over na!

Dat je kind door een fout van die clowns in Den Haag is afgepakt. En dat die clowns er nog steeds doodleuk zitten. Hoe dan?

En druk dat ze zijn joh! Druk met hun ballen tonen en hoe ze Rusland wel even gaan aanpakken. Druk met dreigen dat het 'killer' virus weer terug kan komen. Druk met links- of rechtsom nog meer geld af te troggelen van de bevolking.

En kom je in opstand? Tja dan is de kans groot dat je ineens vast zit. Om je mening in dit hele mooie vrije land waar wij in leven.

Inloggen

27 mrt 2022 23:08 #2
Ongelooflijk onrecht gebeurt vaker dan je denkt.
Neem nu mijn overbuurvrouw, en ik verzin dit niet voor alle duidelijkheid.
Ze had slechte vrienden, raakte aan drugs, zware drugs en alcohol.
Haar ex schoonmoeder voed al 14 jaar haar dochter op, een dochter die ze voor het laatst zag toen ze 3 maand oud was.
Ze is clean, al jaren en neemt medicatie tegen de stemmen in haar hoofd.
Ze is gehuwd met een goede man maar dat doet er niet toe, ze mag geen contact hebben, ze mag haar niet zien.
Haar ex ziet het kind wel, als hij niet gepakt heeft.
Staan zijn ogen raar dan sturen ze hem door.
Hij pakt nog steeds zware drugs en haar dochter zag hem nu ruim een maand niet maar ze vind dat niet erg zegt ze.
Haar dochter heeft haar moeder nu gevonden en nam al 3 maal contact op. Ze stuurt foto's dan weet ze toch al hoe het kind er uit ziet.
En zodra ze wat ouder is zal ze meer contact zoeken met haar moeder, die er nu 14 jaar ongelukkig door was.
Ik bewonder de buurman die er al zijn energie in stak om haar te helpen, terwijl hij zelf aan de drank was toen ze elkaar leerden kennen.
Ook hij is er al jaren mee gestopt.
Wij zijn goed bevriend geraakt met dit koppel maar het onrecht, gewoon omdat haar schoonmoeder het kind opvoed heeft ze haar kind al die jaren gemist.
Maar ja, bevel van de rechter is bevel van de rechter.
Eenmaal je de stempel hebt gekregen raak je daar niet meer van af.
Een antivaxer of wappie zal dit ook ervaren, dat weet je gewoon.

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers