Je hoeft het er niet altijd mee eens te zijn, maar je hoeft geen hoge opleiding te hebben doorlopen om te zien dat er hele vreemde dingen gebeuren. Ik probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn met die ratten in Den Haag omdat ik nog zoveel mogelijk wil genieten met de vrouw en kinderen en geen zin heb aan gezeik aan mijn kop.
Wanneer je goedbedoelde dingen post om mensen aan het denken te zetten, krijg je alleen maar gezeik. Het levert weinig op iig. Er zijn een aantal mensen die zeiden er blij mee te zijn en dat ze nu ook dingen doorhebben. Die hebben zich er in verdiept. En je hoeft echt geen Einstein te zijn om de puzzelstukje op de juiste plek te leggen. Maar je moet er wel voor open staan en niet als enige reactie 'Wappiiiiie' roepen, omdat je zelf lijdt aan Cognitieve dissonantie. Wat overigens niet slecht is hoor, maar wel erg gevaarlijk op de langer termijn.
Dus ik twijfelde om dit te posten, maar doe het toch. Misschien willen sommige geen vriendjes op Facebook meer zijn of doen ze anders in het echte leven. En dat om een mening. En zorg die je deelt. Trust me, ik lig er geen moment wakker van. Maar jammer is het wel hoe de maatschappij is geworden. Hoe men met elkaar omgaat. Heel droevig....
Als mensen het normaal vinden dat groepen buiten gesloten worden, dat er mensen opgepakt worden om een mening, dat er nog steeds een werkende spoedwet is voor een zogenaamde griep die onterecht op de categorie A lijst is gezet. Dat de Europese (corona) pas er gewoon gaat komen deze zomer. Dat niets van al die horror scenario's en praatjes van Hugo zijn uitgekomen. Maar er wel aantoonbaar mensen ziek zijn geworden of erger van het vaccin. En het nog steeds slikken als zoete koek. Het zal allemaal wel en we zijn nu toch vrij. Alles ist vorbei.....? NEIN!
Operatie Lockstep rolt haar programma precies volgens het boekje uit. Tot nu toe loopt het aardig synchroon met wat ik jaren geleden al gelezen heb. Op dit moment is agendapunt actief: 'Geef mensen het gevoel dat ze weer vrij zijn.' Daar zitten we nu.
Waarom is de spoedwet er dan nog? Waarom staat Corona (wat best een heftige griep kan zijn), nog steeds op de A-lijst? Waarom worden artsen, verhalen over bijwerking, de vele doden, zelfmoorden, noem maar op, buiten de reguliere mainstream gehouden? Waarom dreigen ze nu al met een nieuwe variant? Waarom pakken ze mensen op die een eigen mening hebben? Mensen die niet zeggen wat ze in Den Haag willen horen? Het lijkt wel of iedereen het normaal vindt, maar dat is het niet.
Waarom zit deze regering er überhaupt nog? Druk met nieuwe plannen voor the Great Reset / NWO. Ze doen er niet eens geheimzinnig over hè. Het komt allemaal voorbij op hun site, in filmpjes waar ze het benoemen. Build back better. Het WEF is geen grap. Die hebben meer macht dan alle wereldleiders bij elkaar. Sterker nog, dat zijn de slaafjes van het WEF. Die doen precies wat ze moeten doen. Befehl ist befehl!
Ze zijn iig niet druk met de 1115 kinderen weer terug te brengen bij hun ouders, die elkaar al jaren niet gezien hebben. Stel je dat eens voor. Jaren je kind niet zien door fouten van een ander. En dan het gevoel hebben dat je machteloos bent. De wereld draait gewoon door en jij bent je kind kwijt. Daar hoor je ze niet over. Denk daar eens over na!
Dat je kind door een fout van die clowns in Den Haag is afgepakt. En dat die clowns er nog steeds doodleuk zitten. Hoe dan?
En druk dat ze zijn joh! Druk met hun ballen tonen en hoe ze Rusland wel even gaan aanpakken. Druk met dreigen dat het 'killer' virus weer terug kan komen. Druk met links- of rechtsom nog meer geld af te troggelen van de bevolking.
En kom je in opstand? Tja dan is de kans groot dat je ineens vast zit. Om je mening in dit hele mooie vrije land waar wij in leven.