We worden erin gerotzooid! Wappies hebben gelijk!!

21 aug 2021 09:53 #1
Check deze video! Mensen beginnen eindelijk wakker te worden. Dit is wat wij al vanaf het begin zeggen.

van: kerstmuts

Inloggen

04 sept 2021 09:46 #2
De versoepelingen deze winter vind ik raar bij ons, maar bij het wakker worden realiseer ik me plots een mogelijke verklaring te zien???
Normaalgesproken is een pandemie na 2 jaar gewoon voorbij.
Het is bijna 2 jaar bezig, en de geprikten, per definitie de mest bange mensen (ik noem ze de stokstaartjes onder de mensen) zijn lekker op reis mogen gaan met een groen pasje.
Groen is in de natuur (instinct) een veilige kleur.
Op deze manier heeft het virus dus veilig kunnen circuleren onder de mensen die er in andere omstandigheden te bang van zijn.
Dan heb ik meteen de verklaring van de onlogisch lijkende keuze, op basis van de 2 jarige duur van een pandemie, om net voor de winter de maatregelen in België te lossen.
Men gaat er van uit dat er voldoende mensen asymptomatisch in contact zijn geweest met het virus en dat er een minimale natuurlijke groepsimmuniteit is ontstaan, zo denk ik dan.
Anderzijds, het is de eerste maal dat de curve met extreme maatregelen zo laag mogelijk gehouden is, dus is er gelijk een expert nodig die nog waarschuwt voor een nieuwe golf deze winter.
Dit wegens het risico op nog te weinig groepsimmuniteit.

Deze ochtend zat ik plots te surfen op deze denkpiste.
Nou neen, ik zat niet, ik lag nog in bed.
van: Madelinde

Inloggen

04 sept 2021 11:47 #3
Goed gezien ?

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner