Boze Australische truckers willen alle snelwegen blokkeren uit protest tegen lockdown: ‘Sla voedsel

27 aug 2021 09:49 - 27 aug 2021 09:49 #1
Australische truckers hebben het gehad met de strenge lockdowns. Ze willen alle belangrijke snelwegen in Australië blokkeren en hebben mensen opgeroepen om ‘voedsel in te slaan’.

Een vrachtwagenchauffeur zegt in een filmpje dat truckers van plan zijn om op 31 augustus vanaf 09.00 uur plaatselijke tijd het land lam te leggen en ‘de schijtregering af te zetten’. “Dat betekent dat je nu boodschappen moet doen; haal wat je kunt voor de komende twee weken, vul je koelkast en vriezers,” zegt de man.

Kan de bearer token (consumer) niet vinden

Oorlogsveteranen
Volgens de man zijn de truckers in gesprek met mensen van over de hele wereld en werken ze samen met oorlogsveteranen om het protest in goede banen te leiden. “Ik ben bereid naar de gevangenis te gaan om mijn land en kinderen te redden,” zegt de man.

Het is niet bekend hoeveel vrachtwagenchauffeurs zullen deelnemen aan de demonstratie. Ze geven elkaar advies hoe ze kunnen voorkomen dat de autoriteiten hun voertuigen laten afslepen.

Kan de bearer token (consumer) niet vinden

Niet de eerste keer
Afgelopen maand protesteerden meerdere chauffeurs tegen het stilleggen van bouwplaatsen in Sydney door hun vrachtwagens op de snelweg te parkeren en luid te toeteren.

bron

Inloggen

30 aug 2021 14:49 #2
Australie heeft besloten dat je nu zelfs gevaccineerd moet zijn om buiten je eigen state (provincie) te kunnen reizen.
Hierdoor is het voor vrachtwagenchauffeurs in feite een verplichting geworden. of massaal de boel stil leggen... Nou, dat ging als een lopend vuurtje rond tussen chauffeurs onderling en het plan zou werkelijkheid worden.....
Maaarrr... Politici hebben toch maar snel wat gas terug genomen! De wet is nu: met uitzondering van bepaalde beroepsgroepen....
Ik volg Max Igan een beetje... Even kijken wat hij er van denkt...
Volgens hem is het daardoor wel wat rustiger geworden bij de Aussie Truckers...

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers