times Lockdown 2.0

11 nov 2021 11:58 #1
Tijdens de periode van twee weken zouden evenementen moeten worden geschrapt en zouden bioscopen en theaters dicht moeten. Ook zou er worden geadviseerd om de sluitingstijden voor de horeca en de groepsgrootte aan te passen, meldt de NOS. De scholen kunnen wel open blijven.

Of de maatregelen daadwerkelijk worden genomen, is nog niet duidelijk. Donderdagochtend is er op het Catshuis overleg. Vrijdagavond is er weer een persconferentie van demissionair premier Mark Rutte en minister Hugo de Jonge.
Na de korte lockdown zou volgens het OMT de ’2G-regel’ moeten worden ingevoerd. Niet-gevaccineerden kunnen dan geen QR-code meer krijgen, ook niet na een negatieve test.

Goh, zo voorspelbaar!

Inloggen

11 nov 2021 12:03 #2
Ik hoop dat de pleuris heel snel uit breekt.

Inloggen

11 nov 2021 22:01 #3
Dat zal niet lang meer duren.

Inloggen

12 nov 2021 09:46 #4
Dit is waar onze maatschappij nu staat, kinderen die buiten afgedroogd moeten worden omdat de ouders niet naar binnen mogen zonder QR.

Dit is wat we toelaten, dit is waar zwembaden, etc. nu aan meewerken. Dit is wat u toelaat als u er wel aan meedoet.

Hoe kun je nog een schoon geweten hebben wetende dat kinderen en volwassenen worden uitgesloten. Dit heeft niks met gezondheid te maken.

Wees niet naïef, sta op, doe even niet mee. Ik zeg even, want we kunnen dit vrij snel en simpel doorbreken door niet mee te doen, of geven we onze levens uit handen aan een paar stropdassen, zijn we met z'n allen zo vreselijk zwak en bang?

Bijlagen

Inloggen

12 nov 2021 20:32 #5
Snap het niet meer. Kan ik morgenvroeg nou wel of niet bij mijn neefje kijken? Amateur voetbal.

Inloggen

12 nov 2021 21:09 #6
Volgens mij niet ?

Inloggen

12 nov 2021 22:34 #7
Er gaan overal rellen komen

Inloggen

13 nov 2021 07:44 #8
Dat word hoog tijd Jacko, want de cijfers zijn voor Nederland beter dan voor België.
Alleen de capaciteit in de ziekenhuizen is ondermaats.
In het VRT journaal bij ons is het mooi uiteengezet in cijfertjes.
Een detail hebben ze wel weer gemist.
De vaccinatiegraad is in Nederland lager, de ziekenhuisopnames en de IC bezetting is bij jullie ook veel lager.
Te veel vaccineren is dus niet aan te raden.
In Japan, waar een neef woont van een wakkere wappie hier waren er tot juni amper 2 corona golfjes.
Pas na vaccinatie is daar in juli eindelijk een derde grote coronagolf gekomen.
In België zijn de cijfers bijna de hoogste sinds het begin van deze nonsens dank zij de enorme vaccinatiegraad en spreekt men van golf 4.
In Israël begint straks golf 5, dankzij de vroege vaccinatie dus gaat men nu snel Portugal als toonbeeld van voorbeeldig vaccineren stellen.
Er is nog steeds weinig actie op straat, zelfs van de gele hesjes in Frankrijk hoor je weinig.
Ook die hebben zich merendeels laten hersenspoelen.

Inloggen

13 nov 2021 12:38 #9
Koninklijke Horeca Nederland weigert maatregelen en roept alle ondernemers op om niet te sluiten om 19.00 uur. Het publiek wordt opgeroepen om massaal om 19.01 uur naar een café of restaurant te gaan.

Inloggen

13 nov 2021 18:21 #10
Nou, dan gaan we zo maar eens richting de stad. ?

Inloggen

Mods: Lexie026RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers