Rechtzaak tegen Rutte ivm staatsgreep

26 sept 2021 10:20 - 26 sept 2021 10:26 #1
Vorige week ben ik na een lezing geweest van Dhr Kessel advocaat in Leeuwarden dit een rechtszaak is gestart tegen Rutte wegens staatsgreep. Zeer interessante avond waar ook de laatste regelgeving werd besproken zoals het tonen van QR code in restaurants en straks natuurlijk overal en nergens. Nu is het geval dat dit dus helemaal niet rechtsgeldig is of kan worden. Elk mens kan zich beroepen op artikel 1 van de grondwet. Tevens kunnen de restauranteigenaren dit doen! Artikel 1 kan niet aan getornd worden, die staat als een paal boven water en elke politie of regeringsambtenaar zal dit moeten beamen. Het is zelfs zo, dat als een restauranteigenaar je weigert jij per direct 112 kunt bellen en zeggen dat je gediscrimineerd wordt. Zij zijn verplicht te komen!!! De restauranthouder kan dan nota bene een bekeuring krijgen omdat deze mensen weigert simpelweg omdat het zo in de wet staat. Wat zou het fijn zijn als jij dit nieuws massaal wilt delen. Je kunt zelf ook nog even navraag doen bij dhr van Kessel zelf.

* Tekst van internet geplukt

Kus

Inloggen

27 sept 2021 09:11 - 27 sept 2021 09:14 #2
Het tonen van die QR code is in het belang van de volksgezondheid.
Kent u de " Convention for the protection of Human Rights and Dignity of the Human Being with regard to the Application of Biology and Medicine : Convention on Human Rights and Biomedicine " op 4 april 1997 in Oviedo?
Deze is getekend door 29 landen en stelt de vrijheid van de mens voorop. van het persoonlijk individu dus.
Wanneer u waakt over de integriteit van uw lichaam dan mag u nergens dwang of druk of verplichting merken om iets als een vaccin te nemen.

Belgen hebben pech, België weigert om twee redenen dit verdrag te tekenen of te ratificeren.
Als Nederland dit wel getekend heeft dan mag de toegang nooit om gezondheidsredenen geweigerd worden.
Zoekt u dit verdrag even op het net en bekijk het eens zeer aandachtig wanneer Nederland dit verdrag erkent.
Ik hoorde net op 'goeiemorgen Nederland (NPO1)' dat uitbaters gisteren de controle op de QR code verplicht werd ofwel hun zaak konden sluiten op last van de burgemeester.
Dit soort burgemeesters verdienen wat mij betreft een muilpeer.
En ik denk niet dat zij ooit over dit verdrag hebben gehoord.
van: Emma

Inloggen

27 sept 2021 19:40 #3
Ik kan alleen niets vinden over die kampen in Westerbork

Inloggen

30 sept 2021 12:46 #4
Iedereen, voorstander, tegenstanders, of aan de zijlijn, denkt een vrije denker te zijn. Een kritisch, weldoordacht persoon die zich niet zomaar voor de gek laat houden. In de realiteit bevindt eenieder van ons zich in zijn eigen echokamer, waar hetgeen je je het meest mee verbonden voelt, het meest versterkt wordt.

Wat aandacht krijgt, groeit.

Inloggen

Mods: RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Privé Facebookgroep

Klik hier voor de FB groep!
Studio ViaNova

of scan deze code!

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world