file Stop onze overheid

23 aug 2021 07:17 #1
Wie leest waar christenen tegenaan liepen in de tijd van het nazisme en wat ouders meemaakten onder het communisme, beseft al heel snel dat het een strijd om het kind was. Het kind moest voor de ideologie van de partij kiezen. In onze tijd is de strijd om het kind net zo goed aan de gang.

Stop de GGD teams in onze middelbare en basis scholen. dan is de regering terug dus ik hoop dat iedereen die naar de boeren ,vrouwen voor vrijheid en Amsterdam ip 3,4en 5 september gaan ook op 7 september komen als de regering er is en zijn eerste vergader dag heeft . Wat zou het mooi zijn als de regering tegen alle verenigden groepen aan kijkt op 7 septemberdan is de regering terug dus ik hoop dat iedereen die naar de boeren ,vrouwen voor vrijheid en Amsterdam ip 3,4en 5 september gaan ook op 7 september komen als de regering er is en zijn eerste vergader dag heeft .

Wat zou het mooi zijn als de regering tegen alle verenigden groepen aan kijkt op 7 septemberdan is de regering terug dus ik hoop dat iedereen die naar de boeren ,vrouwen voor vrijheid en Amsterdam ip 3,4en 5 september gaan ook op 7 september komen als de regering er is en zijn eerste vergader dag heeft . Wat zou het mooi zijn als de regering tegen alle verenigden groepen aan kijkt op 7 september

Inloggen

23 aug 2021 10:02 #2
Ga ook wel even een kijkje nemen.

Inloggen

23 aug 2021 16:51 #3
Waar is het dan?

Inloggen

23 aug 2021 17:04 #4
Den Haag :)

Bijlagen

Inloggen

23 aug 2021 17:20 #5
?

Inloggen

08 nov 2021 01:34 #6


Je mag straks niet meer op je werk verschijnen en de kinderen (5-12) zullen gedwongen worden om gevaccineerd te worden anders geen fysiek onderwijs en geen sport voor je kids.. Een complot theorie?? dan ben je niet wakker! Het va ccin is deze week goedgekeurd voor kinderen in de EU. Nederland buigt zich over enkele weken hierover en wij weten de uitkomst al.  We gaan 4 december voor de 500.000. Sluit je aan!
Bijlagen

Inloggen

10 nov 2021 12:49 #7
Van mijn neef:

Ik woon in Japan en kijk al sinds het begin mee vanaf de zijlijn wat er allemaal gebeurt in Nederland (en natuurlijk ook andere landen).
Er is hier vrijwel niets, *ik herhaal* vrijwel niets aan de hand hier:

De vaccinatie-graad is lager dan Nederland (70%) en dat is alleen maar omdat Japanners over het algemeen volgzaam zijn en het allemaal werd ingepland via de werkgever en in Japan zeg je nou eenmaal geen 'nee' tegen je werkgever als ze een prikafspraak maken voor je...

Er is nooit een lockdown geweest! Ja ik weet hoe de Nederlandse media rapporteren, maar er is alleen een verzoek geweest om thuis te blijven (de grondrecht laat het niet toe), hetzelfde geldt voor mondkapjes... Die wetten zijn er niet...!

Heb je wel Corona zonder klachten? Dan word je soms preventief *nogmaals* preventief opgenomen in het ziekenhuis en dan heb je lekker een weekje vakantie... Echt...!

Er is geen QR-code en het boeit mensen ook niet. Niemand vraagt naar je 'vaccinatie-status'...

Ik werk in het onderwijs en heb wekelijks contact (inclusief snotneuzen, knuffelen, etc.) met honderden kinderen. Ik ga wekelijks naar het zwembad, bowlen, etc.
En dat als ongevaccineerde hond!

Wat ik hiermee wil zeggen is alleen dat jullie compleet voor de gek worden gehouden!

Inloggen

10 nov 2021 15:40 #8
Wat een consistente is is de besmettingen en overlijdens NA vaccinatie, ook in Japan.
Eerst in juni begint Japan te vaccineren, in juli beginnen de besmettingen en in augustus zijn er sterfgevallen.
Dit is allemaal het labovirus om de boel in gang te zetten, gevolgd door vaccin om een en ander draaiende te houden, ook in Japan nu.
Zie de plaatjes die ik net heb gemaakt.
Bijlagen

Inloggen

10 nov 2021 15:47 #9
Wat me ook opvalt, zelfs in Japan, Eind juli is men massaal beginnen testen waardoor de nieuwe gevallen hoog lagen, maar net als elders zijn de sterfgevallen dalende.
Dit komt waarschijnlijk door naderende groepsimmuniteit.
Men had er immers twee golven achter de rug zonder vaccinatie.
Net als de oversterfte die Nederland en België nu ook hebben is de oversterfte volgens mij volledig te wijten aan het vaccin en het gif daarin.

Inloggen

10 nov 2021 15:53 #10
Alleen hebben ze er hier lak aan

Inloggen

Mods: RonaldGEERTVB

Favorieten

  • Geen berichten om weer te geven.

Privé Facebookgroep

Klik hier voor de FB groep!
Studio ViaNova

of scan deze code!

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Forum updates

  • Geen berichten om weer te geven.

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers