file ‘Ik ben geen wappie, ik heb alleen een andere mening’

23 aug 2021 16:59 - 23 aug 2021 17:02 #1
Zomaar een huis in de gemeente Medemblik, een huis die opvalt door de spandoeken aan de gevel en borden in de tuin die roepen dat corona een hoax is en het vaccin vergif is. Onze verslaggeefster Monique ging op onderzoek uit en sprak de bewoonster van het huis, die niet met naam en adres gemeld wil worden. Na lang aandringen wilde de vrouw op een aantal vragen reageren. Boos op de wereld, boos op de mainstream media (MSM), boos op de overheid, boos op iedereen. Waarom denkt u dat corona een hoax is?

Corona is niets anders dan een gewone griep maar door de medicijnenfabrikanten ontwikkeld in een laboratorium in China om zo nog meer geld te kunnen verdienen, en dat laboratorium is opgezet met geld van Bill Gates die al jaren roep dat er teveel mensen zijn op de wereld.

Maar heeft u daar bewijzen van?

Zoek maar eens goed op internet en dan niet bij de MSM maar bij de betere websites, die leggen het allemaal uit en prikken door de ballonnen heen en bewijzen dat corona een hoax is.

En waarom denkt u dat het vaccin vergif is? Het bewijs is nu toch wel geleverd dat het vaccin werkt tegen Covid-19.

Lees de verhalen van o.a. Willem Engel maar eens, die heeft al eerder bewezen dat het vaccin puur vergif is en enkel is gemaakt om ons DNA aan te passen zodat wij straks slaafs de dictators die de wereld regeren volgen. Er zijn duizenden mensen dood gegaan door het vaccin, duizenden mensen hebben ineens hele rare klachten. Zo ken ik een man die een half uur na zijn eerste prik doof is geworden en nu niets meer hoort. Ik raad de mensen die niet gevaccineerd willen worden om dennennaaldenthee te gaan drinken, zo beschermd u zich tegen de mensen die wel gevaccineerd zijn.

Vind u zichzelf een wappie?

Nee, de mensen die mij een wappie vinden zijn zelf schapen die dom achter de MSM aanlopen en alles maar geloven wat die zeggen en schrijven.. Berichten over intensive cares die overvol lagen geloof ik niet, en ook lagen er amper mensen in de ziekenhuizen zelf die besmet waren met corona.. Heeft u foto’s gezien van overvolle IC’s en ziekenhuizen? Ik niet U wel? Kom nou zeg, het is allemaal 1 grote leugen, het draait allemaal om maar 1 ding, geld, geld en geld, en ondertussen maken ze de horeca kapot, iedereen moet failliet.

Maar er zijn nog nooit zo weinig bedrijven failliet gegaan, juist door de miljarden steun van de overheid

Dat gelooft u toch zelf niet hé, de overheid heeft verboden om faillissementen openbaar te maken, ik ken heel veel bedrijven die failliet zijn gegaan  door de lockdown. Terwijl er niets aan de hand is. Er gaan meer mensen dood aan kanker dan aan deze griep.’Na deze vraag vond de vrouw het genoeg en verzocht de verslaggeefster te vertrekken met de tip om eens de waarheid te gaan schrijven en niet wat de overheid ons op de mouw speld.

Inloggen

23 aug 2021 17:59 #2
Goed stuk

Inloggen

Mods: RonaldGEERTVB

Favorieten

  • Geen berichten om weer te geven.

Privé Facebookgroep

Klik hier voor de FB groep!
Studio ViaNova

of scan deze code!

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Forum updates

  • Geen berichten om weer te geven.

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers