file Oekraïners veilig en wel overgebracht naar Rusland, zodat ze niet meer gebombardeerd worden.

20 mrt 2022 22:11 #1
Azov zal teleurgesteld zijn, over mider levende schilden te kunnen beschikken.
Maar de VS vinden dit nu net verontrustend.
Tot vandaag zijn er te veel burgerslachtoffers.
Ze (de burgers) worden verplaatst en het is verontrustend.
Wil het westen nu eens duidelijk zijn aubdankuwelzeerstijfja.
Volgens de Amerikaanse ambassadeur bij de Verenigde Naties Linda Thomas-Greenfield zijn duizenden inwoners van de belegerde havenstad Mariupol in Oekraïne met geweld naar Rusland gedeporteerd.Thomas-Greenfield zei zondag op CNN's "State of the Union" dat de Verenigde Staten de beschuldigingen die de gemeenteraad van Mariupol zaterdag via het Telegram-kanaal had gedaan, nog niet hadden bevestigd.

www.aljaze...ed-to-russia

Inloggen

20 mrt 2022 22:21 - 20 mrt 2022 22:26 #2
Ik weet dat ik vier weken terug bijna de enige was, ook hier op het forum die meer geloofwaardigheid hechtte aan Poetin, maar ik hoop dat de geesten van het westerse volk verder rijpen.
Wat word er van het Russische leger nu verwacht?
Coridors van Mariupol worden constant beschoten.
Het Russische leger brengt duizende burgers in veiligheid, maar ze hadden deze door vijandig gebied duizend kilometer naar het westen moeten bezorgen, via gratis mail delivery.
Dictator Zelenski beschudigd Rusland dagelijks, en onmiddelijk word dit als waarheid onthaald en zonder controle in alle westerse propgandakanalen uitgesmeerd.
Dictator Zelenski verbied 11 oppositiepartijen nog te spreken en richt een nieuwszender op die 24 u/dag zijn boodschap moet verkondigen.
En wanneer laat deze zot zijn ware gelaat zien?
Morgen gaat Turkije en Erdogan spreken met Zelenski en Poetin over een akkoord, in een poging om tot een staakt het vuren te komen.
Dit is duidelijke onwil, opnieuw en sabotage van Zelensky.
Is Zelenski naast acteur ook amateur hypnotiseur?
Wat is er aan de hand met deze strontwereld.
Wie gelooft die eikel nog.
Spreek of zwijg voor eeuwig.
Wie zwijgt staat achter Poetin.

Inloggen

Mods: RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers