file Maryana Naumova geeft termiator zwarte hypocriet uit Oostenrijk er duchtig van langs.

21 mrt 2022 20:14 #1
Er was deze week bij ons door de VRT zender een poging om Russische burgers voor de camera te krijgen.
Niemand wil spreken als ze zien dat het een westerse camerateam is.
Jullie zenden propaganda uit zeggen ze.
Het is nog maar bewezen bij een goede vriendin van ons.
Haar buurvrouw is Oekraïnse.
De video met het kind dat zegt 'ik wil geen oorlog', zogezegd.
De ouders hadden waarschijnlijk een kinderwens.
Dat meisje zei: 'ik wil geen broertje'.

Wil je nog een voorbeeld van de "westerse" of Joodse propaganda?
Zelenski verwijst naar de 14000 doden op Donbas als hij minachtend zegt dat de Russische troepen al 14000 mensen verloren hebben in deze oorlog.
Dan spreekt Zelenski niet over de afgelopen 4 weken, neen hij spreekt dan over afgelopen 8 JAAR godver *%""&秧

En die Jood word dan voorgedragen voor de nobelprijs van de vrede.
Wat ben ik blij dat Alfred dit niet meer moet meemaken.

Schwarzenegger beschuldigd van het breken van belofte aan Oekraïne door 's werelds sterkste meisje' (VIDEO)
Voormalig Arnold Classic powerlifting-sensatie Maryana Naumova sprak Arnold Schwarzenegger toe in een videoreactie op de boodschap van de Amerikaan aan het Russische volk

Schwarzenegger beschuldigd van het breken van belofte aan Oekraïne door 's werelds sterkste meisje' (VIDEO)
Voormalig Arnold Classic powerlifting-sensatie Maryana Naumova sprak Arnold Schwarzenegger toe in een videoreactie op de boodschap van de Amerikaan aan het Russische volk

"Maar ik wil je eraan herinneren: je familie was ooit al misleid door het nazisme en je vader kwam naar mijn vaderland met een pistool, waarbij hij mijn landgenoten vermoordde en verminkte.

"Het was deze fout die je arme jeugd veroorzaakte. Het was vanwege deze fout dat je vader tot het einde van zijn leven niet van Russen hield.

"[Nazi-leider Adolf] Hitler kreeg toen wat hij verdiende - maar na zoveel jaren steken zijn ideologische erfgenamen weer de kop op.

"Ik wil je eraan herinneren dat je zelf ooit Hitler hebt bewonderd, waarna je lange tijd berouw hebt gehad.

"Maar degenen in Oekraïne die Hitlers medewerkers bewonderen, zoals [de ultranationalistische politicus van het begin van de 20e eeuw] Stepan Bandera, hebben verre van berouw."

"Maar ik wil je eraan herinneren: je familie was ooit al misleid door het nazisme en je vader kwam naar mijn vaderland met een pistool, waarbij hij mijn landgenoten vermoordde en verminkte.

"Het was deze fout die je arme jeugd veroorzaakte. Het was vanwege deze fout dat je vader tot het einde van zijn leven niet van Russen hield.

"[Nazi-leider Adolf] Hitler kreeg toen wat hij verdiende - maar na zoveel jaren steken zijn ideologische erfgenamen weer de kop op.

"Ik wil je eraan herinneren dat je zelf ooit Hitler hebt bewonderd, waarna je lange tijd berouw hebt gehad.

"Maar degenen in Oekraïne die Hitlers medewerkers bewonderen, zoals [de ultranationalistische politicus van het begin van de 20e eeuw] Stepan Bandera, hebben verre van berouw."

Bijlagen

Inloggen

22 mrt 2022 09:05 #2
Schwarzenegger ?

Inloggen

Mods: RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner