Deze ochtend was ik bijzonder giftig (pissig).
Dit zond ik reeds naar onze eerste
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. <Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.>Zoals in Nederland besproken, deze ochtend iets na 7u zijn er satelietbeelden van de terugtrekking der Russen.
Als Rusland op 30 maart weg was, wat is er dan gebeurd van 31 maart tot 4 april?
Aprilvissen vangen denk ik.
Heeft het Oekraïnse leger die lijken 4 dagen laten rotten om ziektes te verspreiden?
Heb je de satelietbeelden bestudeerd en worden deze voor het grote publiek geheim gehouden?
Indien ja, indien deze satelietbeelden worden geheim gehouden voor het publiek, wat is er dan te verbergen, wat mogen wij niet weten en wat denkt u te eten dat het grote publiek niet weet?
Zijn mensen (ook oldaten) niet langer ONSCHULDIG tot het tegenbdeel BEWEZEN is?
Bent u echt zo naïef als het voor mij over komt?
In Mariupol idem.
Er zijn satelietbeelden van krijtschrift op de stoep, dat waarschuwt om niet te bombvarderen.
Er zijn geen luchtactiviteiten geweest zegt Rusland.
Er zijn geen satelietbeelden vrijgegeven en ook geen radarbeelden van de vluchten die (wel of niet) zijn uitgevoerd.
Idem wat betreft die kraamkliniek DIE GEBOMBARDEERD ZOU ZIJN.
De gewonde dame uit die video opname getuigde eergisteren (de krant pravda.ru die niet geblokkeerd is omdat ze pro kremlin zou kunnen zijn) in een nieuwe video dat ook daar geen luchtbombardement gehoord is (sirenes?).
Wel twee ontploffingen buiten, die door iedereen kunnen veroorzaakt zijn, Russen, Oekraïns leger, aanhangers van bandera, azov, ….
Graag enkele verduidelijkingen indien dit gen valse beschuldigingen zijn aan het adres van Poetin.
Ik ben niet pro Poetin maar ik ben allergisch aan leugens en aan de aantasting van ons rechtssysteem waar je ONSCHULDIG bent tot het tegendeel bewezen is.
Als Zelenski het zegt i het zo, dan is het evangelie.
Als het kremlin iets zegt is het propaganda.
Sorry mar zo zwart/wit kan het nooit zijn, dat wet u verdomd goed genoeg.
Graag een duidelijk antwoord over deze drie beschuldigingen.
Want ook de Belgische burger betaalt hier aan vanwege de vele sancties.
Als het aan mij ligt, het westen betreft 1 miljard mensen.De overige 6 miljard mensen steunen Poetin of blijven neutraal.
Dat betekent iets.