file Ik heb en vraag voor de westerse politici.

04 apr 2022 14:44 #1
Deze ochtend was ik bijzonder giftig (pissig).

Dit zond ik reeds naar onze eerste
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. <Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.>Zoals in Nederland besproken, deze ochtend iets na 7u zijn er satelietbeelden van de terugtrekking der Russen.
Als Rusland op 30 maart weg was, wat is er dan gebeurd van 31 maart tot 4 april?
Aprilvissen vangen denk ik.
Heeft het Oekraïnse leger die lijken 4 dagen laten rotten om ziektes te verspreiden?
Heb je de satelietbeelden bestudeerd en worden deze voor het grote publiek geheim gehouden?
Indien ja, indien deze satelietbeelden worden geheim gehouden voor het publiek, wat is er dan te verbergen, wat mogen wij niet weten en wat denkt u te eten dat het grote publiek niet weet?
Zijn mensen (ook oldaten) niet langer ONSCHULDIG tot het tegenbdeel BEWEZEN is?
Bent u echt zo naïef als het voor mij over komt?
In Mariupol idem.
Er zijn satelietbeelden van krijtschrift op de stoep, dat waarschuwt om niet te bombvarderen.
Er zijn geen luchtactiviteiten geweest zegt Rusland.
Er zijn geen satelietbeelden vrijgegeven en ook geen radarbeelden van de vluchten die (wel of niet) zijn uitgevoerd.
Idem wat betreft die kraamkliniek DIE GEBOMBARDEERD ZOU ZIJN.
De gewonde dame uit die video opname getuigde eergisteren (de krant pravda.ru die niet geblokkeerd is omdat ze pro kremlin zou kunnen zijn) in een nieuwe video dat ook daar geen luchtbombardement gehoord is (sirenes?).
Wel twee ontploffingen buiten, die door iedereen kunnen veroorzaakt zijn, Russen, Oekraïns leger, aanhangers van bandera, azov, ….
Graag enkele verduidelijkingen indien dit gen valse beschuldigingen zijn aan het adres van Poetin.
Ik ben niet pro Poetin maar ik ben allergisch aan leugens en aan de aantasting van ons rechtssysteem waar je ONSCHULDIG bent tot het tegendeel bewezen is.
Als Zelenski het zegt i het zo, dan is het evangelie.
Als het kremlin iets zegt is het propaganda.
Sorry mar zo zwart/wit kan het nooit zijn, dat wet u verdomd goed genoeg.
Graag een duidelijk antwoord over deze drie beschuldigingen.
Want ook de Belgische burger betaalt hier aan vanwege de vele sancties.
Als het aan mij ligt, het westen betreft 1 miljard mensen.De overige 6 miljard mensen steunen Poetin of blijven neutraal.
Dat betekent iets.

Inloggen

04 apr 2022 15:55 #2
Zo is dat. Verwacht alleen niet dat je een reactie krijgt. ;)

Inloggen

12 apr 2022 09:29 #3
Nog een vraag.
Wat is de grootste misdaad in deze oorlog.
Mijn persoonlijke mening;

Er werd reeds meerdere dagen melding gemaakt door het kremlin dat er nog ca 4000 nationalisten in azov stal aanwezig waren, nu nog 3000 sinds gisteren.
Ook werd er gemeld dat deze groep 6350 mensen gegijzeld hield als menselijk schild, terwijl azov met een militair voertuig periodoek uit het fabriek naar buiten reed, rond schoot en terug binnen vluchtte.
Nu vraag ik me al 3 dagen af hoe het Russische leger dit gaat aanpakken.
Aanvallen betekent een massamoord op burgers.
De geruchten van gas aanval met een drone die op de ademhaling werkt zijn nog niet bevestigd hoorde ik deze ochtend in het NOS journaal.
Is dit een oorlogsmisdaad? Het is in ieder geval tegen de regels, tegen afspraken gemaakt in conventie's.
Maar als de geruchten kloppen dat er duizenden mensen gegijzeld, maar ook gebruikt worden als menselijk schild kloppen, waarom word dit gegeven dan genegeerd door de westerse media?
Want in mijn ogen is dit de grootste oorlogsmisdaad in het fabriek.

Stel u voor dat er in de lage landen een leger binnenvalt, en die nemen u en mij mee om als menselijk schild te gebruiken.
Dat kan zo maar gebeuren vandaag of morgen.
Dit stemt minstens tot eens zeer goed nadenken over onze eigen veiligheid.
En over onze journalistiek.

Inloggen

13 apr 2022 12:35 #4
Er gebeuren zoveel vieze dingen tegenwoordig. ?

Inloggen

Mods: RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers