- 👍 86
stringfixe...itary_target Hier staat wat een militair doel is.Civiele infrastructuur zoals spoor, weg, havens, luchthavens en telecommunicatie die wordt gebruikt voor het transport van militaire middelen, of die door het leger wordt gebruikt voor elektronische communicatie, worden allemaal beschouwd als legitieme militaire doelen. [2]
De video van Zelenski laat niets zien, wel een enorme drukgolf die onmogelijk door 1 raket kan veroorzaakt zijn, ofwel is het een waterstofkop maar dan klopt de zwarte rookwolk niet.
Noemt u dit "geverifieerd nieuws"?
Volgens Rusland was er naast het winkelcentrum een hangar die sinds 2014 militair gebruikt word. Die hangar heeft geen meters dikke betonnen muren, maar volgens Rusland werden de burgers in gevaar gebracht door de NAVO die er een wapenopslag vol zware wapens en munitie van gemaakt hebben. Er is als het ware een gigantische bom geplaatst in een stad door de NAVO.
Ik zeg niet dat het Russische verhaal klopt, ik ben niet pro Rusland en ik zal geen reactie ontvangen van u, maar ik stel wel de vraag waarom u eenzijdig nieuws uit Kiëv brengt.
Propaganda: nl.wikiped...e%20bespelen.
Propaganda is een vorm van communicatie waarbij door de belanghebbende partij wordt getracht aanhangers voor haar gedachtegoed te winnen. Door het bewust verspreiden van eenzijdige en/of verzonnen informatie wordt geprobeerd de publieke opinie te bespelen.
Niet dat het jullie ook maar een reet kan schelen maar ik zal de moeite nemen u een paar tips mee te geven.De supersonische hoge precisieraketten van Rusland kan je niet vastleggen met een straatbewakingscamera.De schaduw van een 'inkomende raket' is te zien op de propaganda van Kiev wat dus absoluut onmogelijk is.Die schaduw staat in een hoek van ca 20°Een Russische raket komt van boven, 90° verticaal naar beneden.De propagandavideo is bewerkt.Tot zo ver uw 'onafhankelijke' verificatie? En dan nog vragen mensen aan mij of 'de Russische media' wel te vertrouwen is.Moest het niet zo triestig zijn ik zou het een billenkletser kunnen noemen.Nu is het gewoon pathetisch.