file Ik ben op zoek naar verhalen uit Nederland.

19 apr 2022 20:47 #1
Tom Ruys legde het goed uit gisteren.
Het statuut van Rome werd enkele weken terug getekend door Oekraïne dat het internationaal hof van Den Haag hierdoor erkent.
Het hof is bijgevolg bevoegd nu om de gebeurtenissen in Oekraïne te beoordelen.
De gebeurtenissen die eerder plaats vonden komen niet in aanmerking, er is geen terugwerkende kracht.
Het westen (onze journaals, kranten etc) baseert zich op beelden en info uit Oekraïne.
Gekleurde partijdige info dus.
Om er nog en schepje bovenop te doen wordt er nu in het westen gesproken een oorlogstribunaal in het leven te roepen om Russiosche militairen tot de hoogste rangen wel te kunnen vervolgen.
Vervolgen op basis van bewijsmateriaal uit hetzelfde door Washington gesponsorde Kiev.
Op basis van partijdige gekleurde bewijzen wil het westen Russische mensen vervolgen in hun eigen land.

Wat de aanslagen betreft op Russische nederzettingen, gelegen in Rusland, en ook de Donbass regio, deze kunnen niet beoordeeld worden door Den Haag.
Enkel de strafzaken die Rusland voert in haar eigen rechtbanken zullen zich hierover buigen.
De info die zij krijgen komen uit de Russoisch gezinde hoek.

In beide gevallen denk ik dat vrouwe justitia zich omdraait ik haar graf.

Wie op dit wakkere forum is nog pro NAVO,
Ikke niet, heb ik al meer geschreven.
Maar het lijkt mij dat de meeste wappies hier het lef niet hebben voor hun mening uit te komen, het is hier wat het militaire conflict aan onze voordeur dood stil.
Russische kanalen worden gecensureerd, net zoals bij het begin van de coronacrisis de experten en wetenqchappers die toen ook durfden kritisch te zijn gecensureerd werden door hetzelfde Washington.
Dit bij hun derde (of meer) poging.
Ik refereer hierbij naar de Mexicaanse griep, de vogelgriep, varkenspest, muggenplagen, dolle koeienziekte, ... en nu een nieuwe zeldzame vorm van heptitis die na de agressiever wordende Meningokokken en de steeds dodelijker wordende salmonellabacterie.
In West Vlaanderern was mijn schoonfamilie meermaals getuige van het overvliegen van een vliegtuigje op lage hoogte, de dag(en) daarna onverklaarbare ziekten, meestal bij de boeren hun planten.
Twee maal was er een plotse plaag van cororadokevers op alle aardappelvelden,; niet op slechts 1 veldje ergens.
Zijn jullie nog steeds zo makkelijk om de tuin te leiden?
Er moeten bij jullie in nederland toch echt ook vreemd dingen gebeuren de laatste decennia, of is dit enkel onze Vlaamsche verbeelding die ons parten speelt?

Inloggen

21 apr 2022 09:09 #2
Ik denk dat niemand meer pro NAVO is.
van: Dune

Inloggen

29 juni 2022 15:20 #3
Hierbij wil ik de mail delen die ik een krant zond.

stringfixe...itary_target Hier staat wat een militair doel is.Civiele infrastructuur zoals spoor, weg, havens, luchthavens en telecommunicatie die wordt gebruikt voor het transport van militaire middelen, of die door het leger wordt gebruikt voor elektronische communicatie, worden allemaal beschouwd als legitieme militaire doelen.  [2]


De video van Zelenski laat niets zien, wel een enorme drukgolf die onmogelijk door 1 raket kan veroorzaakt zijn, ofwel is het een waterstofkop maar dan klopt de zwarte rookwolk niet.
Noemt u dit "geverifieerd nieuws"?

Volgens Rusland was er naast het winkelcentrum een hangar die sinds 2014 militair gebruikt word. Die hangar heeft geen meters dikke betonnen muren, maar volgens Rusland werden de burgers in gevaar gebracht door de NAVO die er een wapenopslag vol zware wapens en munitie van gemaakt hebben. Er is als het ware een gigantische bom geplaatst in een stad door de NAVO.


Ik zeg niet dat het Russische verhaal klopt, ik ben niet pro Rusland en ik zal geen reactie ontvangen van u, maar ik stel wel de vraag waarom u eenzijdig nieuws uit Kiëv brengt.

Propaganda: nl.wikiped...e%20bespelen.

Propaganda is een vorm van  communicatie  waarbij door de belanghebbende partij wordt getracht aanhangers voor haar gedachtegoed te winnen. Door het bewust verspreiden van eenzijdige en/of verzonnen informatie wordt geprobeerd de  publieke opinie  te bespelen.



Vergis u niet het gebeurt ook in andere landen.

Een voorbeeld:
www.bd.nl/...jk~a4ff413f/

Inloggen

29 juni 2022 17:41 #4
Ze krijgen nog een vervolgmail met iets dat iedereen die een beetje wakker is en op planeet aarde woont al langer weet. Het lijkt 9/11

Niet dat het jullie ook maar een reet kan schelen maar ik zal de moeite nemen u een paar tips mee te geven.De supersonische hoge precisieraketten van Rusland kan je niet vastleggen met een straatbewakingscamera.De schaduw van een 'inkomende raket' is te zien op de propaganda van Kiev wat dus absoluut onmogelijk is.Die schaduw staat in een hoek van ca 20°Een Russische raket komt van boven, 90° verticaal naar beneden.De propagandavideo is bewerkt.Tot zo ver uw 'onafhankelijke' verificatie? En dan nog vragen mensen aan mij of 'de Russische media' wel te vertrouwen is.Moest het niet zo triestig zijn ik zou het een billenkletser kunnen noemen.Nu is het gewoon pathetisch.


Inloggen

30 juni 2022 07:26 #5
9/11 times a hundred.. ;) 

Geloof je nou een krant.. Dat verbaast me na je eerste berichtje.. 

Hier een verhaal uit Nederland! detheorist...deel-je-info

Inloggen

30 juni 2022 10:18 #6
Ik lees de kranten wereldwijd, zoals een pater jezuiet de satansbijbel bestudeerde.
Zijn opmerking; hoe kan je het kwade bestrijden wanneer je het zelfs niet herkent.
Rusland filmt ook wat Oekraïners doen, en na Krementsjoek vraag ik me af hoe het mogelijk is dat mensen zich afvragen of Russische media als persagentschap TASS wel betrouwbare info geeft.
Omgekeerd, ik vraag me net als de meeste wakkere burgers (heb ik de indruk) af wat er in de westerse media nog te vertrouwen is. En constant tik ik ze op de vingers.
Af en toe heeft het een tijdelijk effectje, tot ze het weer vergeten zijn.
Neen, heus. Af en toe een mail naar de juiste plaatsen. Ik ben enkele maanden terug uitgenodigd om te gaan spreken met de nieuws ombudsman maar ik heb er voor bedankt.
Ze lezen wat je ze toestuurt, en sommige verdienen er hun brood mee en houden zich aan de huisregels tegen hun zin ook.
Zo verging het ook Patrick Lancaster, zijn verhaal werd ook steeds omgedraaid. Hij nam ontslag.
De meeste boeren verder en denken aan hun pensioen he.

Inloggen

Mods: RonaldGEERTVB

Favorieten

  • Geen berichten om weer te geven.

Privé Facebookgroep

Klik hier voor de FB groep!
Studio ViaNova

of scan deze code!

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Forum updates

  • Geen berichten om weer te geven.

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers